Raggie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://www.nytimes.com/packages/khtml/2006...ST_FEATURE.html Sjekk mannen som blir reddet i bilde nr. 6. Den samme mannen går rundt på de andre bildene med caps. På bildet der mannen ligger kan du se han har capsen under armen ve. side. Billedserien er tydelig arrangert. Humane som Israelerne er så melder de fra før de bomber. I dette tilfellet så hadde terroristene sannsynligvis ikke noen lik eller skadde å vise frem. De måtte derfor stage det hele. 6642469[/snapback] Det står jo forklart, svart på hvitt under Corrections, at mannen ble skadet under redningsarbeidet som pågikk etter bombeangrepet. Det er ikke uventet at han da dukker opp på noen av de foregående bildene. 6642654[/snapback] Flaks at når han mistet bevistheten og ble viklet inn i vaiere klarte å ta av seg lua og holde fast i den så han ikke mistet den da... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Flaks at når han mistet bevistheten og ble viklet inn i vaiere klarte å ta av seg lua og holde fast i den så han ikke mistet den da... 6643256[/snapback] Haha, godt poeng! Selvfølgelig er Hizbollah interesserte i å manipulere vestlige media, men jeg gidder foreløpig ikke bli paranoid. Sivile (på begge sider) blir faktisk drept og såret. Krig er noe skit. Ferdig. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Haha, godt poeng! Selvfølgelig er Hizbollah interesserte i å manipulere vestlige media, men jeg gidder foreløpig ikke bli paranoid. Sivile (på begge sider) blir faktisk drept og såret. Krig er noe skit. Ferdig. Over 1000 er rapportert drept. Hvordan vet du om dette stemmer? Flere av de stagede bildene har tydelig innslag av lik som sannsynligvis er hentet på likhus. Lik med rigor mortis og marmorerte kropper. (oppsamlet blod subcutant på de laveste delene av kroppen). Endret 9. august 2006 av Fromage Lenke til kommentar
salah Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kommer som en bombe at pro-israelere omtrent har egne "investigators" og "investigation labs" for å finne ut om bilder fra Palestina/Libanon er fake, mens de aldri godtar NOE SOM HELST negativt om Israel. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kommer som en bombe at pro-israelere omtrent har egne "investigators" og "investigation labs" for å finne ut om bilder fra Palestina/Libanon er fake, mens de aldri godtar NOE SOM HELST negativt om Israel. 6644027[/snapback] Sikker på det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kommer som en bombe at pro-israelere omtrent har egne "investigators" og "investigation labs" for å finne ut om bilder fra Palestina/Libanon er fake, mens de aldri godtar NOE SOM HELST negativt om Israel. 6644027[/snapback] Det er ikke snakk om at man aldri skal godta NOE SOM HELST negativt om Israel, bevares, det finnes nok å ta av der i gården, men temaet her er vel hvordan enkelte fotografer og journalister bevist prøver å skape et kunstig bilde som stiller "den andre siden" i et urettferdig dårlig lys. Eller mener du det er helt greit med manipulerte og iscenesatte rapporter fra konflikten? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Haha, godt poeng! Selvfølgelig er Hizbollah interesserte i å manipulere vestlige media, men jeg gidder foreløpig ikke bli paranoid. Sivile (på begge sider) blir faktisk drept og såret. Krig er noe skit. Ferdig. Over 1000 er rapportert drept. Hvordan vet du om dette stemmer? Flere av de stagede bildene har tydelig innslag av lik som sannsynligvis er hentet på likhus. Lik med rigor mortis og marmorerte kropper. (oppsamlet blod subcutant på de laveste delene av kroppen). 6643557[/snapback] Aah, den evige konspirasjonsteorien. Alt er velstand så lenge virkeligheten kan stenges ute. Washington Post har skrevet om dette: http://blog.washingtonpost.com/worldopinio...acy_theory.html "North says he is just trying to "raise questions," which is certainly a legitimate goal. My question is: What is it about the photos from Qana that made Israel's supporters prefer fantasy to fact?" Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://www.nytimes.com/packages/khtml/2006...ST_FEATURE.html Sjekk mannen som blir reddet i bilde nr. 6. Den samme mannen går rundt på de andre bildene med caps. På bildet der mannen ligger kan du se han har capsen under armen ve. side. Billedserien er tydelig arrangert. Humane som Israelerne er så melder de fra før de bomber. I dette tilfellet så hadde terroristene sannsynligvis ikke noen lik eller skadde å vise frem. De måtte derfor stage det hele. 6642469[/snapback] Dette viser ikke annet enn at disse enten det er muslimer eller ikke har samme laster og tilbøyligheter som oss andre. Dette må da være forferdelig skuffende for trådstarter at disse viser menneskelige egenskaper. Men en ting er sikkert det er ikke Kinaputter det som eksploderer der nede. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 "North says he is just trying to "raise questions," which is certainly a legitimate goal. My question is: What is it about the photos from Qana that made Israel's supporters prefer fantasy to fact?" Det er ikke noen tvil om at barn ble drept der, men det er stagingen utført av nazibolla i ettertid som det er fokusert på. En mann i redningsutstyr fremtrer på mange av bildene der han holder barn opp som trofe. En ekkel måte å få sympati på. Et annet spørsmålstegn fra denne bombingen er at mange av barna som ble brukt som "show off" ikke hadde tegn til støv eller andre skader. Tatt fra et likhus disse også? Ført var det 60 som var drept. Nå er det redusert til 28. Den libanesiske presidenten sa rørende at 40 var drept i en bombing. Det viste seg at det var 1. Da hadde allerede media rundt i verden referert dette. Ikke alle får med seg dementiene. Det er absolutt viktig å sette ned foten på denne løgnpropagandaen som media kjører i disse dagene. Takk for at vi har alle bloggene. Lenke til kommentar
lacoste Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg bryr meg så utrolig lite om hva som foregår her nede. Helt ærlig. Dere tenker vel kanskje at jeg ikke er voksen nok eller ikke har innsikt nok, men jeg er så utrolig lei av alle disse sammenstøtningene og tullete problemene som blir laget så stor greie ut av. Vold fører ingen vei. Gjør som Raske Menn. -Stein, saks, papir! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Kommer som en bombe at pro-israelere omtrent har egne "investigators" og "investigation labs" for å finne ut om bilder fra Palestina/Libanon er fake, mens de aldri godtar NOE SOM HELST negativt om Israel. 6644027[/snapback] Fra når fantes det noen annen omtale enn negativ omtale om Israel? Hører ikke annet jeg. Hver dag jeg setter frem avisene så ser jeg forsidene med ordene "Israel", "bombet", "flere døde" og så noen likbilder. Samme gjelder nyhetene. Hadde de i hvertfall kunne balansert det litt, så kunne jeg tatt de alvorlig. Har ikke kabel/parabol så jeg ser ikke utenlandske nyhetssendinger. Endret 10. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 se filmen i signaturen min... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 http://www.nytimes.com/packages/khtml/2006...ST_FEATURE.html Sjekk mannen som blir reddet i bilde nr. 6. Den samme mannen går rundt på de andre bildene med caps. På bildet der mannen ligger kan du se han har capsen under armen ve. side. Billedserien er tydelig arrangert. Humane som Israelerne er så melder de fra før de bomber. I dette tilfellet så hadde terroristene sannsynligvis ikke noen lik eller skadde å vise frem. De måtte derfor stage det hele. 6642469[/snapback] Dette viser ikke annet enn at disse enten det er muslimer eller ikke har samme laster og tilbøyligheter som oss andre. Dette må da være forferdelig skuffende for trådstarter at disse viser menneskelige egenskaper. Men en ting er sikkert det er ikke Kinaputter det som eksploderer der nede. 6644203[/snapback] Snakk for deg selv. Jeg har ikke slike "laster og tilbøyeligheter..." Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "North says he is just trying to "raise questions," which is certainly a legitimate goal. My question is: What is it about the photos from Qana that made Israel's supporters prefer fantasy to fact?" Det er ikke noen tvil om at barn ble drept der, men det er stagingen utført av nazibolla i ettertid som det er fokusert på. En mann i redningsutstyr fremtrer på mange av bildene der han holder barn opp som trofe. En ekkel måte å få sympati på. Ja, det er mye greiere for oss om vi klarer og glemme de hundrevis av barn som blir drept av Israelerne. Og la oss for all del ikke la de vise glede når de klarer og redde et barn fra ruinene. Et annet spørsmålstegn fra denne bombingen er at mange av barna som ble brukt som "show off" ikke hadde tegn til støv eller andre skader. Tatt fra et likhus disse også? Ført var det 60 som var drept. Nå er det redusert til 28. Den libanesiske presidenten sa rørende at 40 var drept i en bombing. Det viste seg at det var 1. Da hadde allerede media rundt i verden referert dette. Ikke alle får med seg dementiene. Det er absolutt viktig å sette ned foten på denne løgnpropagandaen som media kjører i disse dagene. Takk for at vi har alle bloggene. 6644905[/snapback] Litt imponerende og stole mer på tilfeldige blogger enn all verdens media. Er du ikke klar over at pro-israelerne også lager propaganda? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "North says he is just trying to "raise questions," which is certainly a legitimate goal. My question is: What is it about the photos from Qana that made Israel's supporters prefer fantasy to fact?" Det er ikke noen tvil om at barn ble drept der, men det er stagingen utført av nazibolla i ettertid som det er fokusert på. En mann i redningsutstyr fremtrer på mange av bildene der han holder barn opp som trofe. En ekkel måte å få sympati på. Ja, det er mye greiere for oss om vi klarer og glemme de hundrevis av barn som blir drept av Israelerne. 6646061[/snapback] Stråmenn Og la oss for all del ikke la de vise glede når de klarer og redde et barn fra ruinene. 6646061[/snapback] Jeg tror det var snakk om døde barn som ble holdt opp som 'trofeer'. Men jeg kan ha misstolket. Et annet spørsmålstegn fra denne bombingen er at mange av barna som ble brukt som "show off" ikke hadde tegn til støv eller andre skader. Tatt fra et likhus disse også? Ført var det 60 som var drept. Nå er det redusert til 28. Den libanesiske presidenten sa rørende at 40 var drept i en bombing. Det viste seg at det var 1. Da hadde allerede media rundt i verden referert dette. Ikke alle får med seg dementiene. Det er absolutt viktig å sette ned foten på denne løgnpropagandaen som media kjører i disse dagene. Takk for at vi har alle bloggene. 6644905[/snapback] Litt imponerende og stole mer på tilfeldige blogger enn all verdens media. Er du ikke klar over at pro-israelerne også lager propaganda? 6646061[/snapback] Nå er det bekreftet i ettertid. Bloggene er bra fordi de avslører, noe som fører til at sannheten kommer frem i mediene i ettertid. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "North says he is just trying to "raise questions," which is certainly a legitimate goal. My question is: What is it about the photos from Qana that made Israel's supporters prefer fantasy to fact?" Det er ikke noen tvil om at barn ble drept der, men det er stagingen utført av nazibolla i ettertid som det er fokusert på. En mann i redningsutstyr fremtrer på mange av bildene der han holder barn opp som trofe. En ekkel måte å få sympati på. Ja, det er mye greiere for oss om vi klarer og glemme de hundrevis av barn som blir drept av Israelerne. 6646061[/snapback] Stråmenn Jeg synes staging av bilder er en ikke-sak. Folka er daue. Punktum. Om man ser det godt, så man får sympati, så tror jeg folk i Norge har bare godt av det. Om tapstallene er overdrevne i denne bygningen, hva så? Poenget er at mange sivile blir skutt/bombet. Forsåvidt ikke noe nytt her i verden. Men det har skjedd, uansett om noen av bildene er mer dramatiske enn de hadde trengt og være. Og la oss for all del ikke la de vise glede når de klarer og redde et barn fra ruinene. 6646061[/snapback] Jeg tror det var snakk om døde barn som ble holdt opp som 'trofeer'. Men jeg kan ha misstolket. Billig retorikk, bare onde mennesker tar "trofeer" av barn, ergo de er onde. Tror neppe redningsfolka ser på knuste barn som trofeer, uansett hvor hizbolla de er. Nå er det bekreftet i ettertid. Bloggene er bra fordi de avslører, noe som fører til at sannheten kommer frem i mediene i ettertid. 6646084[/snapback] Fair nok. Men om en sannheten er en ikke-sak, som brukes til og umenneskeliggjøre fienden/de døde? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nå er det bekreftet i ettertid. Bloggene er bra fordi de avslører, noe som fører til at sannheten kommer frem i mediene i ettertid. 6646084[/snapback] Å snakke om dette som en viktig avsløring er egentlig bare et hån mot alle libaneserne som har blitt drept i denne krigen. Enhver idiot forstår at disse "avsløringene" ikke gjør noe fra eller til med drapsstatistikken. Det eneste negative med denne forfalskingen av bilder er at det gir mennesker uten følelsesliv et gratis argument. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det eneste negative med denne forfalskingen av bilder er at det gir mennesker uten følelsesliv et gratis argument. 6650051[/snapback] At du driver med psykoanalyse over internett er altså positivt ? Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Enda en lurebildeserie der et barn har dødd i en fallulykke, men brukes som bevis på at Israel har drept henne: http://littlegreenfootballs.com/weblog/?en...Propaganda&only Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tja, som det sies. Krigens første offer er sannheten. Ingen grunn til at denne skulle være anderledes. Må forresten le av hissigbolla som har utropt en stor seier over israel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå