elgizmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hvordan kan jeg se om PCn min har bluetooth eller ikke? Har fått ny mobil så vil gjerne få ført over diverse medier. Hvis jeg ikke har, kan det lastes ned eller må man kjøpe? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nei den har helt sikkert ikke innebygnd blåtann..men du kan kjøpe en usb-basert blåtann sender/motaker Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jah. Clas Ohlson har bl.a. en liten søt BT USB plugg som kostet 169,- da jeg og en kamerat kjøpte en. Funker som regel bra, men det hender at jeg mister kontakten / ikke oppnår kontakt med f.eks. mobilen min når jeg skal synkronisere eller overføre noen filer. Generelt fungerer den helt greit. Enkel innstallasjon, liten og en helt ubetydelig vekt. Du får med en liten kabel, i tilfelle du ikke kan/tør la pluggen sitte direkte i USB-porten. Sjekk hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Spørs jo om det er laptop eller ikke da... Gå inn på høyreklikk "min datamaskin" -> behandle -> enhetsbehandling, og let om du finner no BT stæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå