chase Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei, jeg har tenkt litt på vannkjølingsoppsettet mitt og laget en tegning av det. Jeg lurer på om rekkefølgen er riktig og om det ser bra ut.. (bildet er lagt ved) Petter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kommer naturligvis an på hva du overklokker mest/ønsker mest kjøling på. Som du ser så er det GPU som får det kjøligste vannet, mens HDD får det varmeste. Jeg ville kanskje valgt CPU - GPU - HDD. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg bryr meg ikke så veldig mye om det, det er jo bare et par grader forskjell... Men jeg likte hvordan det ble med CPU-GPU-HDD, det blir lettere å føre vannslangene også (som er noe jeg tenker en del på) La ved et nytt bilde som viser den rekkefølgen Petter Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ser bra ut det der ja. Lenke til kommentar
Frostad Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Helt upåklagelig oppsett, det der. Nå er plasseringen av det meste helt valgfritt da, så det er vanskelig å gjøre feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå