Gå til innhold

Ny laptop ca 10 000

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til hvilken laptop jeg burde kjøpe.

Jeg kommer hovedsaklig til å bruke den til spill (som WC3, counter-strike. muligens senere også mer grafikkrevende spill) og skolearbeid (studentpc).

Har nok med penger, men har ikke lyst til å bruke særlig mer enn 10 000.

Vil ha min 1gb ram og helst 100gb hd. Fw er å foretrekke og den burde ikke bråke for mye. Må ha dvd brenner og integrert trådløst nettverkskort. Skjermen trenger ikke være altfor stor, men heller ikke for liten da jeg skal bruke den til spill (15,4"?)

Noen tips?

Denne ser bra ut for meg, hva synes dere?

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fujitsi Siemensen har Intel Core Duo ser jeg, og du vil ha en som har brukbar skjermkort.

Dobbelkjerneprosessor gir bare bedre ytelse i programvare som støtter dobbelkjerne, og dessuten så er skjermkortet i Fujitsi Siemensenen flaskehals i forhold til cpu

Gå heller for denne Tundraen fra PSdata.

Lenke til kommentar
Fujitsi Siemensen har Intel Core Duo ser jeg, og du vil ha en som har brukbar skjermkort.

Dobbelkjerneprosessor gir bare bedre ytelse i programvare som støtter dobbelkjerne, og dessuten så er skjermkortet i Fujitsi Siemensenen flaskehals i forhold til cpu

Gå heller for denne Tundraen fra PSdata.

6642508[/snapback]

og her har vi en datamann som selger alle de beste bærbare pc'er til alle sine venner, og whooops... han har ingen venner.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...