phax Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei, er ute etter den kjøligste og stilleste 3,5" IDE disken på markedet, i 2-300gb klassen. Skal brukes til dreambox så lav varmeutvikling er viktig, og støynivået bør selvsagt være på et moderat nivå. har sett ut denne: Seagate Barracuda 7200.10 320GB da jeg har mye positiv erfaring med seagate fra før av, men vet ikke hvordan hverken støy eller varmeutvikling er på denne modellen.. noen tips? edit: Fant et annet alternativ: Samsung SpinPoint P120 250GB, denne ser jeg at noen har kjøpt til dreamboxen deres i brukererfaringene, så den bør vel funke.. Endret 9. august 2006 av phax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Samsungen har fått veldig bra skryt for støy, eller mangelen på det. Og med de prisene jeg ser omkring, er det ikke noen problematisk investering heller Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ellers er WD sine Raid edition disker oppgitt med støy på 26db vs ord. WD på 36db, syns ikke forskjellen er så stor som tallene skal ha det til, men det er vel en annen sak. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 endte på den samsungen, tror nok den er et trygt valg. takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå