CAT-scan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ja, det er en kjent sak at Conroe ikke kommer i store kvanta før om en stund. Intel har ikke startet noen storproduksjon av prosessoren, og stort sett alle vil ha den. Det er ikke rart man må slite litt for å få fatt på den. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mamoz har fortsatt E6300 på lager. Det virker som E6600 er mer populær, likevel forundrer det meg at den ene E6300 ikke er utsolgt ennå. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 En kompis som har bestilt 5000+ hos komplett har fått bekreftet levering i slutten av august. Så de får inn ett lite parti, men disse er utsolgt alt. Siden han ville ha den så fort som mulig, så forhørte han seg med NetshopOslo, og de sa at de måtte fjerne den fra sin beholdning fordi AMD ikke viste når de ville greie å levere. Så har man en i bestilling, så er nok sjangsen for at man får tak i en stor nok. Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Litt off topic da, jeg har også ventet altfor lenge på en 5000+, så jeg vruderer nesten å kjøpe en 4600+. Noen som vet hvor stor ytelsesforskjellen er på de to prosessorene? Noen som har linker til tester eller noe? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Litt off topic da, jeg har også ventet altfor lenge på en 5000+, så jeg vruderer nesten å kjøpe en 4600+. Noen som vet hvor stor ytelsesforskjellen er på de to prosessorene? Noen som har linker til tester eller noe? 6680924[/snapback] Ikke allverdens forskjell. Og med litt lett klokking er man på samme nivå. http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showd...spx?i=2795&p=14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå