noenmoen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har nettop skaffa meg et 7800gs til min shuttle PC... men nå jeg spiller f.eks. CSS så er fps'en på max grafikk mellom 60 og 120 fps men plutselig sånn innimellom så hakker d kan d være strømforsyninga, den er bare på 250w og på eska til grafikkortet at d er anbefalt ei 350w strømforsyning(bruker som regel å være litt overdrevet fra nVidia) hva jeg har i PC'n min ser du i profila mi... takker for svar Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Tror du bør investere i en større strømforsyning! Sitter selv på et 7800GS POV kort som er dønn stabilt med en 500W.... Husk at hovedkort , CPU osv osv også drar strøm.. Endret 9. august 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 jeg vet at d andre i maskina også drar støm d var derfor jeg sa at man kunne se i profila mi hva jeg hadde i PC'n... og når d gjelder strømforsyning så har jeg et lite problem, har en shuttle så d går ikke an åskifte strømforsyninga... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 sikker på at du ikke får bytta psu'en. jeg har ikke så mye peiling på shuttle, men er psu'en sveisa fast?. hvis ikke må det være en mulighet til å fjerne den. og putte inn en ny en. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 d er ikke plass til noen vanlig PSU... den som står i maskina mi er flat og lang... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) d er ikke plass til noen vanlig PSU... den som står i maskina mi er flat og lang... 6641957[/snapback] Ville prøvd å dra ut noe ekstrautstyr, f.eks CD/DVD brenner, joystick og en av minnebrikkene, nå bør ikke dette tilsammen utgjør det helt store, men det _kan_ være nok. Nå vet jeg ikke helt om GF7800gs strengt tatt er nødvendig i den PCen, du kunne sikkert gått for ett GF7600gs(krever mindre strøm) uten å merke noe forskjell, da jeg tror spillytelsen ikke først og fremst vil bero på skjermkortet.... Endret 9. august 2006 av kindings Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Da bygger du en PSU! ;D Sikkert mange guider på nett Men seri0st, jeg har en stasjonær pc med 250w eller 280w. Xfx's versjon av 7800gs. 3.2,ghz og 3 hardisker. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det skal vell gå å ha PSU på utsiden av kabinettet og evnt bygge noe rundt/ha den i noe? (Ikke så pent men i nøden...) Passer denne? Endret 9. august 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 hadde overclocka min AMD athlon 3000+ med 300MHz så den ene vifta mi på 80mm snurra i 4000rpm konstant... men nå har jeg klokka prossesoren min ned til 1,8GHz igjen og nå er ikke skjermkortet ustabilt lenger men nå er PC'n en god del d med å koble CPU'en utpå va en god ide men trur ikke jeg gidder å bruke masse tid og penger på d... til neste år (DX10/vista) skal jeg kjøpe meg ny high end PC takker for svar Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Passer denne? 6642631[/snapback] ikke kjangs den er like stor som halve PC'n min! (nesten) Endret 9. august 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå