mysjkin Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg utvikler noen nettsider med javascript i. I firefox kan jeg bruke Javascript-konsollet for å få opp eventuelle feilmeldinger. Men finnes det noe tilsvarende i IE? Jeg kan få opp 'Sun Java Console' men jeg ser ikke hvordan den kan hjelpe meg med å debugge det som skjer av script på siden. M. Lenke til kommentar
___ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg utvikler noen nettsider med javascript i. I firefox kan jeg bruke Javascript-konsollet for å få opp eventuelle feilmeldinger. Men finnes det noe tilsvarende i IE? Jeg kan få opp 'Sun Java Console' men jeg ser ikke hvordan den kan hjelpe meg med å debugge det som skjer av script på siden. M. 6641830[/snapback] Installer Microsoft Script Debugger. Søk på Google så finner du ut hvordan. For FireFox burde du heller brukt FireBug, en bra extension for debugging av javascript. Werner Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Funker glimrende! Takk for hjelp og tips. Så langt har jeg klart meg med javascript konsollet i firefox, men en skikkelig debugger er jo ikke noe å kimse av. M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå