Gå til innhold

Hva er forskjellden på LE32R71B og LE32R72B?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svarte jo bare på akkurat det du spurte om... :tease:

Disse apparatene er teknisk helt identiske. Forskjellen er fargen i spalten nederst på apparatet. Iflg. dataene til Komplett er 72-utgaven sølv og 71-utgaven blå. Jeg synes spalten på 71-utgaven ser mer ut som lilla i real life.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Le32r71b - Sort med blå "V"

Le32r71w - Hvit med rød "V"

Le32r72 - Sort med sølvfarget "V"

Le32r75 - Helt køllsvart

Le32r76 - Også køllsvart, men litt annerledes på-knapp (har aldri sett denne i real-life).

Ofte er det slik at forskjellige forhandlere har forskjellige inne. Så vidt jeg vet er det kun nettbutikker som fører flere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har også bestillt meg en slik tv fra Shg.no, men de har også ubekrefet leveringsdato slik som Komplett.no

Er tven på vei ut av markedet, forventes det en nykommer i de nærmeste tider siden ingen har tven inne på lager?

Eller er bare etterspørselen så stor at Samsung ikke klarer å levere til tide?

Håper selvsagt på sistnevnte teori.

Lenke til kommentar
Har også bestillt meg en slik tv fra Shg.no, men de har også ubekrefet leveringsdato slik som Komplett.no

Er tven på vei ut av markedet, forventes det en nykommer i de nærmeste tider siden ingen har tven inne på lager?

Eller er bare etterspørselen så stor at Samsung ikke klarer å levere til tide?

Håper selvsagt på sistnevnte teori.

6701406[/snapback]

Det kommer en M71, men denne vil så vidt jeg vet ikke bli noen avtager til R7x-serien. Dette er en tv som selger vannvittig mye og etterspørselen er stor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...