KrageV Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vet ikke om humoravdelingen er rette plassen, men jeg lo ihvertfall av denne. LINK Tenk å finne sykkelen sin i den tilstanden... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Å fy f*** så ekkelt! Får jo helt noia av det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Væææ så sjukt mange det var, trudde det var eit kvitt tre i starten, men det vart værre og værre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hmm, bruk hageslange? Eller bare bruke den hjem. Sykler du fort nok så! :thumbsup: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Åh fy faen! Det var jævlig mange! så ut som vinter der for faen. ÆÆÆÆSSSJ! Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Oh holy crackwhore! Tor jeg hadde flytta fra byen der ja >< Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg fikk plutselig så lyst til å klatre opp i det treet! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Urgh... Var det bare jeg som begynte å klø på random plasser på kroppen når jeg så på disse bildene? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Urgh... Var det bare jeg som begynte å klø på random plasser på kroppen når jeg så på disse bildene? 6642043[/snapback] Nei, jeg begynte å klø overalt. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Minner meg litt om en "Grøsser" film Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Æææææææææææææsj - Drit ekkelt da. Glad jeg så det etter jeg hadde spist.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva i huleste er det som har skjedd her? Er det noen som har en naturlig forklaring på larveeksplosjonen? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hm, fant denne lenken etter en kort søkerunde på Google (etter sider som linker til den siden). Uansett, dette var virkelig lite appetittvekkende. Kanskje det beste ville være å spyle stedet. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Og ha Max Smekker der hadde vært rått! Eller en axe deodorant og en lighter! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) KEKEKEKEKE! Endret 9. august 2006 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Brannbomber! Call the army! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Brannbomber! Call the army! 6642733[/snapback] Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) det der er noe av det ekleste jeg har sett på lenge.... MEN! tenk på hva mat det er der for folk som liker ristede insekter og larver, må jo være reine bufeen, de som eier det området der kan jo ta betalt for at folk som liker slikt kan komme å forsyne seg. eller Bare (som jeg ville gjort) dynka heile området i gift, å levd hos slektninger i et parr uker Edit: som du selv sier, tror ikke 'Humor' kategorien er den riktige plassen å poste dette Endret 9. august 2006 av kt600 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 SCUD-storm og Toxin-tractor ville nok tatt livet av de fleste larvene. Fy faen, det er sykt! Se på bakken der sykkelen er parkert. Ser ut som hele bakken ved sykkelstativet er dekket av det greiene fra larvene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå