Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Altså, har en Stratocaster kopi(selfølgelig kopi), å det er noe veldig rart med den. Det skal jo være en volum bryter og to tone kontrollere, vell jeg har tre volumbrytere. Hva kan være galt, er selvfølgelig noe kobling inni, men må ha litt nermere hjelp på å si hvordan, hvor og hva jeg må fikse. Regner med at det bare er litt lodding som skal til, men vet ikke helt hva som skal loddes for å få det riktige oppsette på potmetrene igjen. Takker for alle svar Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Du finner Fenders koblingsdiagrammer her: Link Geir Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vet du noe om hva slags pickups som sitter i? Er det EMG eller andre aktive greier, kan det være batteriet. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Nei, det er single coils, passive..de standard som stod i Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Du finner Fenders koblingsdiagrammer her: Link Geir 6641451[/snapback] Jeg satt med koblingsskjemaet igår kvell, da så alt veldig riktig ut. Kan jo nevne at det er gjort en modifisjon, killswitch er instalert. Men er bra sikker på at det er riktig, loddet etter skjemaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå