Gå til innhold

Kule og nyttige ting og tang til K800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei er det noen som vet om man kan få en word versjon til k800i. Vet at det har kommet til k750i og w800 men har det kommet til k800i?

6666557[/snapback]

Er java på K750i og W800i så vil funke på K800i også. Er ikke noen forskjell annet enn oppløsninga til programmet.

Lenke til kommentar
Jeg brukte DC++ for å laste ned spill til telefonen. Worms Forts funker fett, sammen med Air Mission3D, ClubFootball 2005 - Arsenal (litt kjipt at jeg er Newcastlefan da...) og ExtremeAirSnowboarding 3D.

Mange andre spill jeg har testet har bare vært i et lite hjørne på skjermen...

6643209[/snapback]

kan jeg få spør hvor du legger disse spilla på mobilen? Hvilken filtype er spillene dine? .jad?

Edit: Never mind.. :p fant ut!

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar

Overfør filen til telefonen, gå inn på mappestrukturen i telefonen, finn mappen der du la den, klikk på filen og installer.

Ellers står det jo i linke hva de 2 programmene gjør.

Husk å endre rettighetene til programmet så slipper du mas om tilgang til kameraet.

Lykke til.

Endret av Hagforce
Lenke til kommentar
Jeg brukte DC++ for å laste ned spill til telefonen. Worms Forts funker fett, sammen med Air Mission3D, ClubFootball 2005 - Arsenal (litt kjipt at jeg er Newcastlefan da...) og ExtremeAirSnowboarding 3D.

Mange andre spill jeg har testet har bare vært i et lite hjørne på skjermen...

6643209[/snapback]

kan jeg få spør hvor du legger disse spilla på mobilen? Hvilken filtype er spillene dine? .jad?

Edit: Never mind.. :p fant ut!

6695272[/snapback]

Kan du si meg hvordan du fikk det til??

Lenke til kommentar

Først da jeg prøvde "Pc Suite" og "file manager" (bare la spillet direkte over) så klarte ikke mobilen å lese den.. Men så sendte jeg hele .rar fila over bluetooth, da la mobilen den inn i mappen "spill", og det funket supert! ;)

Btw, har en egen bluetooth adapter til pcen om du lurte..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har K800i jeg og  :D

Irriterte meg over at jeg ikke kunne bruke led lampen til lommelykt, dette fikset seg ved et besøk her.

6700891[/snapback]

Går det bare ann å bruke den røde lampa te lommelykt, eller er det mulig å bruke blitzen også??

Endret av Doffe90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...