discostu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har brukt Itunes i en lengre periode nå, men kun til å overføre til ipoden min. Først vil jeg bare si det at Itunes er noe av det dårligste og mest oppskrytte musikkprogrammet noen sinne laget. Jeg har ikke hatt noe annet enn problemer med den helvetes dritten, ja jeg har oppdatert. Nå skulle jeg kjapt legge inn litt musikk på spillern før jeg drar på trening, funker det? Nei! Dette er et problem jeg har hatt en stund, men egentlig ikke giddet å bry med no om før nå, da det klikka litt for meg. Problemet er at jeg har ett album, drar alle sangene inn i biblioteket til itunes, men kommer de dit? Nei! Skjønner ikke hvorfor. Jeg har endra på "taggsa" slik at jeg lett skal kunne finne igjen albumet så jeg vet det ligger der, ingenting hjelper. Prøvde da å legge inn noen andre sanger, det funka, men ikke de jeg prøvde først... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har brukt Itunes i en lengre periode nå, men kun til å overføre til ipoden min.Først vil jeg bare si det at Itunes er noe av det dårligste og mest oppskrytte musikkprogrammet noen sinne laget. Jeg har ikke hatt noe annet enn problemer med den helvetes dritten, ja jeg har oppdatert. Nå skulle jeg kjapt legge inn litt musikk på spillern før jeg drar på trening, funker det? Nei! Dette er et problem jeg har hatt en stund, men egentlig ikke giddet å bry med no om før nå, da det klikka litt for meg. Problemet er at jeg har ett album, drar alle sangene inn i biblioteket til itunes, men kommer de dit? Nei! Skjønner ikke hvorfor. Jeg har endra på "taggsa" slik at jeg lett skal kunne finne igjen albumet så jeg vet det ligger der, ingenting hjelper. Prøvde da å legge inn noen andre sanger, det funka, men ikke de jeg prøvde først... 6641179[/snapback] Trykk på "Fil" og velg "Legg til i bibliotek(et)" og velg "Filer og mapper (elns)". Let deg så fram til filen eller mappen, og velg "Legg til". Ellers har jeg personlig ikke hatt noe problem med iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå