Howard Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dell har bekreftet ryktene som dukket opp i forrige uke: Det er snart duket for Dell-bærbare med prosessorer fra AMD. Les mer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Flott! Bra at dei og kjem med AMD prosessor. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, det var ikke verst. Da burde vel noen bli fornøyde som ikke var det før. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Bravo! Kjempefint at barrieren mellom AMD og Intel blir mindre. Har begynt å se meg lei på at det skal være så forbanna vanskelig å ikke godta begge merkene. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jaja ... hehe .. det var bare dette som skal til ...... Hvem som konkurerer mot hvem er totalt kaos (blitt helt uoversiktlig). Endret 9. august 2006 av sveinsel Lenke til kommentar
knaill Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå mangler det bare Dell-bærbare med linux, evt uten OS. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå mangler det bare Dell-bærbare med linux, evt uten OS. 6641878[/snapback] Må si Apple ..... :!: Lenke til kommentar
laerda Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå mangler det bare Dell-bærbare med linux, evt uten OS. 6641878[/snapback] Helt enig. Irriterer meg grenseløst at man må kjøpe Windows og MS Works. Det er jo negativt for både de som har lisens fra før og brukere av alternative operativsystemer. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Rart dette skjer først nå... -AMD har jo vært helt suveren på CPU siden K8 dukket opp, nå er det plutselig Intel som er lengst fremme hva angår teknologi/pris/ytelse... uansett er det bra vi nå kan velge hva vi skal ha inni maskinen. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Rart dette skjer først nå... -AMD har jo vært helt suveren på CPU siden K8 dukket opp, nå er det plutselig Intel som er lengst fremme hva angår teknologi/pris/ytelse...uansett er det bra vi nå kan velge hva vi skal ha inni maskinen. 6642239[/snapback] Da er du blant de få som har visst at det har vært kun et tidsspørsmål .... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det er vel først nå AMD er i stand til å levere kvantaene Dell krever.. Mye ligger der tror jeg.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Men Dell vil fortsatt lever bærbare med Intel? tenkte da på den nye serien Conroe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg håper det kommer modeller med god batteritid og skjermkort fra billige til dyre. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det. Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. 6643778[/snapback] Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker. I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. 6643778[/snapback] Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker. I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald. 6644073[/snapback] Riktig ,nå er det iallefall slutt på sytingen ang dette temaet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg trodde vel egentlig at Core (og muligens også Core 2) var bedre egnet til bærbar enn Sempron og Turion, men hvis Dell nå har begynt å åpne seg litt er det ingenting i veien for det.Sempron og Turion er kanskje billigere enn både Core og Core 2. 6643778[/snapback] Husk også at etterspørselen etter Core 2 Duo er så stor at Dell ikke får selge så mange pcer som de ønsker. I tillegg har en del brukere ønsket Dellpcer med AMD-cpu. Jeg synest det er bra med mangfald. 6644073[/snapback] Riktig ,nå er det iallefall slutt på sytingen ang dette temaet 6644504[/snapback] Det har vel også vært beskyldninger om at Intel og Dell har hatt avtaler som utestenger andre. Uansett så kan de tydeligvis ikke har sånne avtaler nå ivertfall, så det fjerner mistanke. Lenke til kommentar
ninukenu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 bullshit! seriøst, jeg jobber i Dell og har ganske god oversikt over produkt-roadmapen. blir ikke noen AMD på bærbare eller stasjonære fra Dell på i hvert fall et år. hvorfor skal vi ha amd der liksom.. Det eneste som skjer er å få AMD inn i 4-veis (4 CPU-serverne) PowerEdge 6850 og 6800. Kommer ikke i de andre serverne fordi Intels Xeon Woodcrest dualcore er nå faktisk mye bedre enn de feteste opteron... så det Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kjempe bra av Dell! Nå mangler det bare at dei leverer starsjonere maskiner med AMD prosessorer. Lenke til kommentar
ninukenu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå mangler det bare Dell-bærbare med linux, evt uten OS. 6641878[/snapback] Dell har alltid hadd laptops uten OS. Latitude og precision kan bestilles uten det. ring en selger Linux? Kan legges med RedHat på precision... for andre... kan du legge inn selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå