redsnapper Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei har et G3Ti500 skjermkort, har fått problemer med dette kortet i spill, det som skjer er at spillet fryser og det skjer gang på gang etter at jeg har spilt i ca 5-15 min, (Mafia, Nolf 2, Battlefield 1942 etc.) så må jeg reboote maskinen! Kjører windows xp med sp 1 og nvidias nyeste driver, noen som vet hva dette kan være? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cpy Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 kanskje du må fjerne den gamle driveren først før du installerer en nyere driver..... Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 har nokk prøvd det ja...... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Prøv med eldre Nvidia drivere f.eks 30.82 eller 23.11 Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Ser ut til at jeg har funnet ut av det, viften på skjermkortet går ikke, kanskje det har blitt overopphetet ja og derfor går det i frys modus...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå