Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmer som er så dårlige at de blir gode?

F.Mackey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Bad Taste, uten tvil. Ser at den har fått overraskende 6.7 på IMDB  :ohmy: Kan ikke fatte at Peter Jackson fikk lov til å regissere Ringenes Herre trilogien etter Bad Taste. :p

6647504[/snapback]

Grunnen til at du ikke fatter det er fordi du ikke skjønner hvilken type film Bad Taste er. Han begynte på filmen når han var litt over 20 år. Null budsjett, store planer. Jeg gidder ikke gå inn på detalj for jeg taler vel for døve ører uansett, men Bad Taste viser hvor vanvittig stort potensiale PJ har som regissør. Flyten er glimrende og det samme er effektene. Det er en av tidenes kult-filmer.

Forøvrig så var det Jackson & co. som produserte Ringenes Herre, så han bestemte nok det meste ved den produksjonen der.

Lenke til kommentar
xXx og the fast and the fourious filmene er så sinsykt dårlige at de blir bra.007 også

6647837[/snapback]

James Bond dårlig? Spørs hvilke filmer du mener men... :hmm:

6647866[/snapback]

ja de er ikke akkuratt dårlige men der er så overdrevent.men jeg har jo vokst opp med det så jeg syntes det er bra da. men det er litt dårlig ikke misforstå.

Lenke til kommentar
Bond er bra over nesten heile linja, og er det dårlige Bond filmer er de elendige. Die Another Day faller under sistenevnte. Fy faen for ett elendig makkverk av ein film.

6648135[/snapback]

De nyere Bond-filmene er skrot... men de gode gamle klassikerne er fantastiske (i min mening) :)

Lenke til kommentar

U.S. SEALS. Denne er helt utrolig. Den stjeler alt fra den ni åer eldre filmen, Navy SEALS, som er en helt grei actionfilm. Det komiske er at U.S. SEALS feiler ved alle punkter. Hvis folk som Gunfreak hadde sett den filmen, ville han tatt selvmord etterpå. Filmen er så ekstremt tåpelig. Den handler om SEALS-folka som raver rundt på oppdrag. Av en eller annen grunn har de valgt "noen særdeles onde mennesker", nemlig pirater, som mål. SEALS bruker AK og andre våpen fra russland og midtøsten, mens skrukene bruker amerikansk-lagde våpen (M16, osv). Negeren dør selvsagt først.

Det er vanskelig å sette fingeren på hva som er så utrolig elendig/genialt med denne filmen, men jeg oppfordrer alle som liker ordentlig militærfilm å se U.S. SEALS, eller ikke se den. Det er helt opp til dere, men den er absolutt verd å se/ikke se.

Den anbefales i allefall til Gunfreak, hvis han har lyst på en film å gråte av.

Lenke til kommentar
U.S. SEALS. Denne er helt utrolig. Den stjeler alt fra den ni åer eldre filmen, Navy SEALS, som er en helt grei actionfilm. Det komiske er at U.S. SEALS feiler ved alle punkter. Hvis folk som Gunfreak hadde sett den filmen, ville han tatt selvmord etterpå. Filmen er så ekstremt tåpelig. Den handler om SEALS-folka som raver rundt på oppdrag. Av en eller annen grunn har de valgt "noen særdeles onde mennesker", nemlig pirater, som mål. SEALS bruker AK og andre våpen fra russland og midtøsten, mens skrukene bruker amerikansk-lagde våpen (M16, osv). Negeren dør selvsagt først.

Det er vanskelig å sette fingeren på hva som er så utrolig elendig/genialt med denne filmen, men jeg oppfordrer alle som liker ordentlig militærfilm å se U.S. SEALS, eller ikke se den. Det er helt opp til dere, men den er absolutt verd å se/ikke se.

Den anbefales i allefall til Gunfreak, hvis han har lyst på en film å gråte av.

6648352[/snapback]

takk for advarslen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Destroy all planets er også helt hysterisk. Men sånn helt seriøst så synes jeg romvesenene (de i menneskeform/-størrelse) i denne filmen er jævlig skumle. De freaker meg ut..

Lenke til kommentar
Føler at noen har misforstått litt når de nevner filmer som 'the fast and the furious' og bond-filmene her.

6649356[/snapback]

Ja, de er dårlige (ikke Bond, men xXx og sånt), men ikke slik at de er så dårlige at de blir gode. De er på langt nær gode. Drittfilm, ja. God film, nei.

James Bond = Kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...