DarkZhade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Trenger råd til en god dvd-brenner og noen gode plater.. gjerne gi meg linken også. hadde vært supert. hadde brent mange dvder, også fant jeg ut at alle sammen hakket litt noen ganger, trolig pga dårlige plater. så vil gjerne ha råd fra noen som har litt peiling fint om både brenner og plater fås kjøpt i samme webshop mvh stianoh Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 BenQ DW1650. Denne brenneren er fortsatt på toppen. For mer info sjekk ut Gammalost sin tråd om test av denne. Når det gjelder plater, så bruker jeg Verbatim plater, da jeg har gode erfaringer med disse. Men styr unna "Perl White" fra Verbatim da disse ikke er like gode som de andre. Alt fåes kjøpt på MPX. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Henger meg på at Verbatim advanced AZO + platene aldri har bydt på noen problemer hos meg. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 oki, tusen takk=) men bør jeg begrense speeden? f.eks ikke brenne på 16x osv? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 oki, tusen takk=) men bør jeg begrense speeden? f.eks ikke brenne på 16x osv? 6640955[/snapback] Det sies at platene nå idag bør brennes på den hastigheten de er sertifisert for. Men jeg har selv litt problemer med en H/K Dvd25 dvd spiller som hakker litt på plater brent på 16X. Det er mest sannsylig spilleren, da andre dvd spillere i huset tar 16X plater fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå