Garegaupa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Eg installerte for nokre dagar sidan overvakingsprogrammet HDD Health på PC-en til mor mi for å halde litt oppsyn med harddisken. Det varte ikkje lenge før eg fekk opp fylgjande feilmelding frå programmet: "Attribute Seek Error Rate changes from 100 to 200" Kort tid etter kom same meldinga på nytt, men då var endringa frå 200 til 100. Så kom den opprinnelege meldinga att på nytt, og så vidare. Dette skjedde kanskje 8-10 gonger på rad for eit par dagar sidan. Det held framleis på, men no er det lenger mellom kvar gong. Samstundes melder programmet "Nearest T.E.C." som 17. desember 2006. Er det nokon her som kjenner denne feilmeldinga? Kan dette vere eit teikn på at ein bør vurdere å skaffe ny harddisk i næraste framtid? Disken er ein Western Digital WD400BB IDE-disk på 40 GB. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Er det ingen her som kjenner noko til dette? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Denne verdien som du har oppgitt har et virkningsområde på mellom 1 og 253, hvor 253 er best. En verdi på mellom 100-200 er regnet som "normal" drift så her har du egentlig ikke noe problem. Jeg ville enten ha disablet feilmeldingene og brukt programmet som et "verktøy" til å sjekke diskens kvalitet i ny og ne. Her har du litt mer ingående info: http://en.wikipedia.org/wiki/Self-Monitori...ting_Technology Under punktet Attribute så finner du den infoen du er på jakt etter. BTW: Jeg limte bare inn feilmeldingen din i Google.com og der fikk jeg svaret Frankie Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) He he... Eg skulle nok ha sett litt betre etter i Google, ja... Uansett, tusen takk for svar! Endret 10. august 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke alle som tenker så mye på Google egentlig. Går fint å spör her også ikke noe problem det. Men der får du ihvertfall litt mer tekniske svar noen ganger enn herfra Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå