bergaloevera Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei! Sitter her på jobben med en Acer PC med høyttalere integrert i LCD skjermen.. Lyden har plutselig blitt nesten uhørlig lav! Har skrudd lyden på fullt på alle de greine på voluminstilling i windows og prøvd å dra ut og sette inn pluggen bak pcn uten at det hjalp noe.. hva har skjedd?? Endret 9. august 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det kan være en instilling på skjermen, skal sitte noen knapper på den. Trykk litt og prøv deg frem, var ihvertfall det som var problemet på min når volumet var ALT for høyt Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har opplevd at hvis jeg har dempet lyden på en av mine mediaspillere (sfeks. windows media player) og latt den stå slik så har resten av lyden på spill og lignende blitt i samme volum. Ellers så kan det være slik som mompen har sagt Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Er ikkeno på skjermen.. har prøvd å avinstallere og installere driveren igjen uten at det har hjulpet.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Høres veldig merkelig ut at du IKKE har en lydkontroll på skjermen dersom den har integrerte høytalere. Det er mest sansynlig grunnen dersom windows instillingene elelr er korrekte. Men du kan seff sjekke det rimelig enkelt ved å teste om lyden er normal når du koble til en eller annen høyttaler/headset av noe slag direkte i maskinen. Du har vel helt sikkert en eller annen lydenhet som du kan bruke fra en mp3spiller, gammelt stereoannlegg eller lignende? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå