danfuruvarp Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei skal ha en billig bærbar pc som skal brukes til skole sånn generelt. da lurer jeg på om dette er en grei pc: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67322 jeg kan ikke gi mere enn 5500 + frakt så dette er det beste alternativer jeg har funnet hittil, noen so mhar noen kommentarer eller andre anbefalinger? bør ha wlan og grei batteri levetid. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja den er helt ok, og bra til ditt bruk. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 dette er jo til den prisen noe av det enkleste som finnes innen bærbar teknologi, men ettersom du ikke trenger mer vil jeg anbefale denne... bra pris og Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jeg hadde heller kjøpt den her.siden du skal drasse den fram og tilbake anbefaler jeg at vekta må ned.Har kamerater som har 15,4" wide og 14.1" wide,og jeg syns 14.1" er mye mer portabel. Lenke til kommentar
simson Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 For 4700,- får du en Dell bærbar PC med 512mb ram, men med litt større HD, inkludert frakt. Usikker på batterilevetid. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Men er det noen som har noen erfaringer med en slik pc, bråker den fælt? hvet noen om noen tester på denne maskinen? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hvilken pc?jeg har veldig god erfaring med toshiba.hadde packard bell laptop før og vifta gikk bananas etter par måneder.har hatt en toshiba laptop nå snart i et år og den er fortsatt stille,den går bare en gang iblant.jeg hadde kjøpt den med en gang når jeg får solgt min store pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå