ary Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Har ikke drevet med foto lenge, men syns det ble fin jeg. Har jo kjempe lyst til å lære mere og foto er jo kjempe gøy. Endret 9. august 2006 av ary Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei og velkommen hit Er langt i fra noen ekspert selv, men skal prøve å gi deg konstruktiv tilbakemelding: Bildene dine er fine de, min favoritt er det første, skarpt og kult portrett, og et intresant uttrykk på en ung fyr Personlig liker jeg refleksjonen i bordet. Du burde kanskje ha forminsket bildet litt før du la det ut, det ble veldig svært på min skjerm, og samtidig kanskje eksperimentert litt med utsnittet på det, selv om det funker greit som det er nå, og trekanten i armene leder blikket mot ansiktet, men kanskje noe midtstillt for min smak. Kanskje hadde det vært intresant å sett bildet beskjært fra begge sider helt inn mot ørene. Bilde nummer to har en grei komposisjon i mine øyne, kanskje ville jeg kuttet litt i bunn eller topp. Bildet er ganske uklart og vannet litt utbrent, noe som trekker ned et i utgangspunktet morsomt barnebilde. Gode bilder til å være ny i gamet, stå på =) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Av disse to er det første best imho. Men jeg synes håret ble alt for lyst. Det er vel nesten helt utbrent? Og litt for lyst midt i ansiktet. Litt dusere lys så hadde det blitt ett bra portrett. En anelse softing hadde kanskje gjort seg. Og som Hr. Fulgu sier, prøv med litt mer spennende komposisjoner. Bilde nr 2 falt ikke i smak i det hele tatt. Alt for lyst. Kan se ut som ett litt mislykket forsøk på ett high-key bilde. Ser gjerne en ny versjon med litt mørkere lyse partier av bilde nummer 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå