Pysj Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Elsker du iPod-en din mer enn noe annet, fortjener den selvfølgelig å få en helt egen bukse. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Din egen iPod-bukseEr det nerdete eller kult? Jeg vil ikke si at det er nerdete akkurat. iPod har jo blitt "mote" med årene, og det er mange som har en iPod. Personlig syns jeg ikke buksa var noe fin, men hver sin smak! Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 var vel snakk om dette for en stund siden også? grei nok bukse men, trenger man virkelig det Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 iPod er jo ikke kult lenger da. Hva er så kult med å ha en dings som ALLE andre har? Ingen som blir imponert om du drar opp iPoden lenger nå. Det var kult i 2002, men nå får du vel bare kommentaren "så du følger saueflokken, ja?". Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 iPod er jo ikke kult lenger da. Hva er så kult med å ha en dings som ALLE andre har? Ingen som blir imponert om du drar opp iPoden lenger nå. Det var kult i 2002, men nå får du vel bare kommentaren "så du følger saueflokken, ja?". 6641740[/snapback] alldri opplevd før. Folk liker fortsatt å se en nydelig iPod. Drar noen opp noe annet syns jeg reaksjonene er værre.. men iPod burde komme opp med noe nytt snart ja.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Eller: "Hvorfor kjøper du deg ikke en ordtlig iPod da?" - "Tatt fra dummeste en jente har sagt til deg" tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg