Bralt Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Akkurat nå så ønsker jeg meg en Xbox, men jeg har allerde en playstation2 som jeg fremdeles har tenkt å bruke en stund fremover.... Er det slik at det er unaturlig å eie to konsoller samtidig og at det bare kommer problemer ut av det?(økonimske, upraktiske, osv...) Lurer på om det er noen som har flere konsoller her, vil gjerne høre deres mening! (ønsker ingen konsoll-krig her) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 22:09, skrev Bralt:Akkurat nå så ønsker jeg meg en Xbox, men jeg har allerde en playstation2 som jeg fremdeles har tenkt å bruke en stund fremover....Er det slik at det er unaturlig å eie to konsoller samtidig og at det bare kommer problemer ut av det?(økonimske, upraktiske, osv...)Lurer på om det er noen som har flere konsoller her, vil gjerne høre deres mening!(ønsker ingen konsoll-krig her) Det er da vel strengt tatt ikke mer problemer enn penger (og muligens plass rundt TVen). Spørsmålet er om XBox gir deg spill som er verdt å investere såpass mye ekstra for. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det kommer jo flere fete spill til Xbox nå da. Hadde jeg hatt mye penger og masse tid så hadde jeg hatt to konsoller jeg også. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har du penger til både Xbox og PS2 så ser jeg ingen ulempe ved det. Da får du jo spilt både de spilla som kommer på PS2 og Xbox. Er ikke så gærnt det :smile: PS: GTA3: Vice City kommer jo snart på PS2 (etter hva jeg har forstått). Lenke til kommentar
The man! Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 jeg skulle gjerne hatt en gamecube i tillegg til xboxen, men jeg tror jeg venter til zelda kommer. pikmin ruler! Lenke til kommentar
raysv Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg har både PS2 og Xbox, kommer til å selge PS2en min da jeg syns xboxen er ,, tja, i bunn og grunn overlegen. Eneste aberet med xboxen pr i dag er at det er litt lite spill til den, menne det problemet løser seg jo innen juletid :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har PS2 og Xbox. Xboxen er jo ganske ny, så jeg er mest opptatt av den akkurat nå, særlig Moto GP. Men det kommer titler på PS2 som jeg MÅ ha, og samme gjelder for Xbox. Dessuten var Xbox så billig at den er mer enn verdt prisen jeg betalte. Det er vel egentlig ingen bakdeler med å ha flere konsoller bortsett fra man må venne seg til flere forskjellige kontrollere og dessuten har jeg begynt å sikle på GC... Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 har GC og PS2 men nå som splintercell har kommet på x-box så tror jeg ikke jeg greier og vente den måneden som er igjen til det kommer på PC. Så tror jeg seller GC'En min til noen og får sc og x en i hus :wink: . Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 [ Denne Melding var redigert av: Reborn på 2002-10-22 18:08 ] Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har ps2 og gamecube og er kjempefornøyd(sunshine tar av foresten) :wink: Har ikke lyst eller plass :razz: til en xbox Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg har både ps2 og xbox, og hvis det ikke hadde vært for GTA3 og Vice City, så hadde jeg sikkert solgt ps2'en.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 22:34, skrev Kamikaze1:Jeg har både ps2 og xbox, og hvis det ikke hadde vært for GTA3 og Vice City, så hadde jeg sikkert solgt ps2'en.. Ehhhrrr... *host* *ehhhmmm* *host! Metal gear solid, grand turisomo, tekken, Final Fantasy osv osv osv... HOST* Hva kan XboX stille opp med?? "bra" salgstall og halo???? (ikke glem det stoooore beistet selv og den elendige kontrollen) (jeg er klar over at jeg risikerer å bli slakta ved å ta sjansen på å iritere trofaste X-box fans som egentlig angrer men ikke tørr å innrømme det. Men jeg måtte bare få sagt det...) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 akkurat nå... PS2 på en 21": dama og eksen sitter på denger hverandre løs i tekken 4. xbox på en 32" widescreen: to venninner av lillesøstra mi sitter å spiller DOA3: gamecube på en gammel 28" fra 1980-tallet: lillesøstra mi er i ferd med å runne sm sunshine. pc (p4 [email protected], gf4ti, 17" LCD): bestekammeraten min suger skikkelig i CS. gammelt spisebord fra "gudene-vet-når": Jeg sitter å legger opp kabal, klarte det nesten forrige gang... Jepp, jeg har et luksus-problem... ps. rommet mitt er ikke stort nei. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Flere konsoller er helt topp Har Xbox, Dreamcast, GameCube og PSX stående. Pluss en gameboy til reiser så klart. :wink: Bruker Xbox mye, Cube en god del og Dreamcast sånn innomellom. Greit å ha flere, så har man flere spill å velge i. :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 23:03, skrev BoardkilL:Flere konsoller er helt toppHar Xbox, Dreamcast, GameCube og PSX stående. Pluss en gameboy til reiser så klart. :wink:Bruker Xbox mye, Cube en god del og Dreamcast sånn innomellom. Greit å ha flere, så har man flere spill å velge i. :smile: Hvordan gjør du det med bilde/lyd tilkoblinger ? Må du bytte hver gang eller kjører du via en reciever ? Lenke til kommentar
Hunting Boa Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har PS2, nintendo 64!?!, og en gameboy...Det er vel ikke noe problem å ha to konsoller.??? Er mer en godt nok fornøyd med PS2. Eneste grunnen til at jeg måtte ha anskaffet meg en X-box er vel spillet Halo... GTA3 Rocker gata..!!! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 23:12, skrev b-duvaland:Hvordan gjør du det med bilde/lyd tilkoblinger ? Må du bytte hver gang eller kjører du via en reciever ? Det er jo flere Scart innganger på en TV :wink: har Xbox på en, Cube på en, og DC på composite i front. PSX bruker jeg ikke lenger, veldig sjelden i alle fall. Ellers så har man vel alltids flere tver og da :wink: og I nødstilfeller kobler jeg bare konsoll til på composite på tv-inn kortet :smile: Mange muligheter. Lyd kjører jeg direkte på TV når jeg spiller Cube og DC. Xbox kobler jeg til Soundblaset Extigy via optisk kabel, ut til surroundsett. :smile: Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg eier alle 3 konsollene, er mest fornøyd med GC nå, selvom jeg har hatt mest gledee av PS2 før siden den har vært ute lengst. Xbox har underholdt meg minst. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har både xbox og PS2. Det blir ett hel..tes ledninge kaos i stua. Med milliarder av kontrollere og ledninger. Må kvitte meg med PS2 så snart som mulig. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 ...og gå glipp av alle de fete spilla på PS2? No way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå