tness Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har win2000 og Xp på samme disk, men forskjellig partisjon. win2000 bruker laaang tid på og starte opp, sikkert 10 min, virker som den henger på midten av den blå laste linja ved win2000 oppstartsbildet. XP bruker også lang tid, men ikke så lang tid? hva er galt? Må opplyse at jeg har et Abit KT7 raid. Men da jeg instalerte OS'ene brukte jeg et Asus A7V Kt133 kort. Men måtte bytte HK, pga feil på Asus kortet. så begge OS'ene måtte lete opp mye ny hardware. T.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Når man bytter hovedkort, så anbefales det å installere OS på nytt. Prøv det. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 22:07, skrev tness:Har win2000 og Xp på samme disk, men forskjellig partisjon.win2000 bruker laaang tid på og starte opp, sikkert 10 min, virker som den henger på midten av den blå laste linja ved win2000 oppstartsbildet. XP bruker også lang tid, men ikke så lang tid? hva er galt?Må opplyse at jeg har et Abit KT7 raid. Men da jeg instalerte OS'ene brukte jeg et Asus A7V Kt133 kort. Men måtte bytte HK, pga feil på Asus kortet. så begge OS'ene måtte lete opp mye ny hardware.T.. Du kan jo se i Event Viewer for å se om du finner kilden til problemet der....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå