Bornslip Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er på jakt etter en ny og god skjerm til allaround bruk, litt spilling, litt design (photoshop/3Dstudio), litt surfing osv.. men minimalt film og video! Har sett på de to skjermene som står i emnefeltet, og har hørt mye bra om begge to... Her står det jo mellom en WS og en vanlig 4:3 skjerm, så jeg er veldig usikker her... Jeg spiller litt, men bruker skjermen mest til design, og liker å ha stor plass å boltre meg på. Nec skjermen har fått ekstremt gode reivews, men jeg er litt tvilsom i forhold til WideScreen. Har sett NEC skjermen up close, og bildet gir en skikkelig "WOW" faktor, men skjermen ser så utrolig liten ut i forhold til en vanlig 4:3 20" skjerm. Lurer egentlig på hva alle her synes, og om dere har noen tilbakemeldinger på disse 2 skjermene... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har selv sett NEC 20WGX2 ved siden av en Samsung 215W (?), En 21" widescreenmodell fra Samsung, og den ekstra tommen i størelse er tydelig, selvom det praktisk ikke er så mye. Skjermene har lik oppløsning også. Er plass på skrivebordet det som veier høyest så går du for 4:3. Er spill og film hovedkriteriet så velger du 16:10. min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå