Gå til innhold

Hvordan klage på noe som går på TV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon. :roll:

Uansett synes jeg ikke reklamen burde fjernes på grunnlag av en slik klage. At du har opplevd en slik situasjon er synd, men det er noe du vil være nødt til å takle gjennom resten av livet. En slik filmsnutt bør ikke gjøre livet ditt så mye hardere, og selv om den er teit, er jo tanken bak god. Vær litt raus.

Lenke til kommentar
Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon.  :roll:

6668915[/snapback]

Så, hvis du var i en slik ulykke, så ville du heller strøket med enn å bruke belte?

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon.  :roll:

Uansett synes jeg ikke reklamen burde fjernes på grunnlag av en slik klage. At du har opplevd en slik situasjon er synd, men det er noe du vil være nødt til å takle gjennom resten av livet. En slik filmsnutt bør ikke gjøre livet ditt så mye hardere, og selv om den er teit, er jo tanken bak god. Vær litt raus.

6668915[/snapback]

Uansett, poenget er at det er lurt å bruke belte :)

Lenke til kommentar
Så, hvis du var i en slik ulykke, så ville du heller strøket med enn å bruke belte?

6668951[/snapback]

Kanskje. Kommer an på hvem de andre i bilen var. Det var uansett ikke poenget mitt. Det denne filmen sier meg, er "hvis kompisene dine ikke bruker belte bør du også la være, for hvem vil være den eneste som overlevde noe slikt?"

Lenke til kommentar

6668951[/snapback]

Kanskje. Kommer an på hvem de andre i bilen var. Det var uansett ikke poenget mitt. Det denne filmen sier meg, er "hvis kompisene dine ikke bruker belte bør du også la være, for hvem vil være den eneste som overlevde noe slikt?"

6669634[/snapback]

Det viser bare hvilken mangel av respekt du har for liv og helse. Det du sier er at reklamen faktisk påvirker deg til å bruke bilbelte sånn at du slipper å sitte igjen uten venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...