uranus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Hvordan går man frem for å klage på en reklame som går på TV? Det er en som virkelig er grusom som går på TV her, noe som påvirker oss sterkt på en negativ og deprimerende måte. Hvem må jeg kontakte for å klage? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Da må det være kanalen og eventuelt Medietilsynet Endret 9. august 2006 av Lomz Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hvilken reklame er det`? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Den hvor en Golf kræsjer. Den viser jo et bra budskap, nemlig å bruke belte, men for de har opplevd noe lignende, er det grusomt og de gjenopplever det. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Skjønner at det kan ikke være så morro.. Men jeg syns det er en utrolig god reklame, som treffer litt! Og jeg tror at hvis en sånn reklame skal treffe, må den være litt sterk.. Men du har en rett til å klage ja, og da bruker du vel medietilsynet.. Endret 9. august 2006 av beneiro Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Sendte mail, men fikk aldri svar. Useriøst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jepp. Fryktelig useriøst. Det har da tross alt gått hele TO fulle arbeidsdager siden tråden ble opprettet (torsdag og fredag). Har det slått deg at de kanskje har mye og gjøre der? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det riktig å fjerne reklamen for å skåne noen, fremfor å få frem et viktig budskap? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Selv om det er muligens traumatisk for de som har opplevd lignende, burde de være støttende overfor reklamen hvis budskap er å redde liv. Det burde de av alle være kapabel til å forstå. Endret 13. august 2006 av Togo Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det riktig å fjerne reklamen for å skåne noen, fremfor å få frem et viktig budskap? 6668828[/snapback] Jeg mener ikke det. Er selfølgelig forferdelig for de som har opplevd lignende, men man kan ikke skåne folk når det er et så viktig budskap! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon. Uansett synes jeg ikke reklamen burde fjernes på grunnlag av en slik klage. At du har opplevd en slik situasjon er synd, men det er noe du vil være nødt til å takle gjennom resten av livet. En slik filmsnutt bør ikke gjøre livet ditt så mye hardere, og selv om den er teit, er jo tanken bak god. Vær litt raus. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon. 6668915[/snapback] Så, hvis du var i en slik ulykke, så ville du heller strøket med enn å bruke belte? Endret 13. august 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Denne reklamen er tåpelig. Skal den eneste personen som brukte belte liksom være en heldig mann? "Jippi, vi kræsja, vennene mine døde, men jeg overlevde!". Digg situasjon. Uansett synes jeg ikke reklamen burde fjernes på grunnlag av en slik klage. At du har opplevd en slik situasjon er synd, men det er noe du vil være nødt til å takle gjennom resten av livet. En slik filmsnutt bør ikke gjøre livet ditt så mye hardere, og selv om den er teit, er jo tanken bak god. Vær litt raus. 6668915[/snapback] Uansett, poenget er at det er lurt å bruke belte Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er jo uendelig mange situasjoner som noen helst vil slippe å bli minnet på. Reklamen det snakkes om her er sterk, men det er vel også i høyeste grad meningen. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg syntes denne reklamen er en av de få som virkelig er gjennomført, en virkelig herlig reklame med et godt budskap! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg syntes denne reklamen er en av de få som virkelig er gjennomført, en virkelig herlig reklame med et godt budskap! 6669285[/snapback] Er faktisk helt enig.. Fikk en liten vekker selv! Lenke til kommentar
.dat Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noe av dem bedre reklamene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så, hvis du var i en slik ulykke, så ville du heller strøket med enn å bruke belte? 6668951[/snapback] Kanskje. Kommer an på hvem de andre i bilen var. Det var uansett ikke poenget mitt. Det denne filmen sier meg, er "hvis kompisene dine ikke bruker belte bør du også la være, for hvem vil være den eneste som overlevde noe slikt?" Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Føler at denne tråden sklir litt ut den handlet vel i utgangspunktet om hvordan han gikk frem for å klage, ikke hvorvidt denne reklamen er god eller ikke.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så, hvis du var i en slik ulykke, så ville du heller strøket med enn å bruke belte? 6668951[/snapback] Kanskje. Kommer an på hvem de andre i bilen var. Det var uansett ikke poenget mitt. Det denne filmen sier meg, er "hvis kompisene dine ikke bruker belte bør du også la være, for hvem vil være den eneste som overlevde noe slikt?" 6669634[/snapback] Det viser bare hvilken mangel av respekt du har for liv og helse. Det du sier er at reklamen faktisk påvirker deg til å bruke bilbelte sånn at du slipper å sitte igjen uten venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå