Arinomi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 "Heaven" av Brian Adams handler om mine følelser for personen på nummer 7, altså kjæresten min O.o Og "We Are The Champions" av Queen forteller meg mest om mine tanker. "Hollow Years" av Dream Theater gir et bilde av hva jeg føler for livet :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg gjorde som testen sa, men ønsket gikk ikke i oppfyllelse. Hvor lenge skal man vente? 6641296[/snapback] I hate to break it to you, men julenissen er fake, og denne testen er bare dritet. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bjørn rosenstrøm - het er vist mitt syn på livet haha Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tråden skulle heller hett: Nok en utrolig teit internett test Lenke til kommentar
AnoobiZ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 får vel formidle den videre til 10 personer da, så bare gå inn på linken i første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå