MrBjoern Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jepp, tezten funker fett azza, bare zynd at jeg juxa, gehe Blir nok ikke mat på meg de neste ukene da, hehe Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Testen er bare basert på pyskologi Er helt naturlig for hjernen og tenke på den du bryr deg mest om, og dermed skriver du det første du tenker på Så "testen" er ikke fantastisk, bare logisk Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jeg kunne like å se logikken i at jeg fikk pizza når det var det jeg ønsket meg! hehe... bare tuller med deg, jeg tror ikke på dritten, men fikk i hvertfall pizza Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 edit: etter at jeg postet dette var det 16 stykker som hadde lest tråden, og klokka er 12:51 så hvis det er flere enn 26stykker som har lest tråden klokka 13:51 så får jeg pizza! Verdt å vente på mener nå jeg... må også legge til at jeg ikke har produsert svarene, jeg skrev inn her mens jeg leste... 6640151[/snapback] Ser ut som om det blir pizza på deg Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hvis tråden blir lest av 88 til så får vi se om det funker Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Testen er bare basert på pyskologi Er helt naturlig for hjernen og tenke på den du bryr deg mest om, og dermed skriver du det første du tenker på Så "testen" er ikke fantastisk, bare logisk 6654255[/snapback] Ja, noe i hvert fall. Den første du tenker på av det motsatte kjønn er da som regel den du elsker, om du elsker noen. Resten var grei underholdning, og jeg gremmes over de som legger noe mer i det. At Meshuggahs "War" best beskriver følelsene for dama mi kan vel stemme litt for ofte, men det er nå så. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Linken står på førstesiden. Der var det fortalt til 10 personer. Så, til resultatene. Skal man tro testen er Carlito sangen som beskriver mine tanker, mens Rompa Mi reflekterer mitt syn på livet. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 spillet er en test..... ok håper 8 personer leser denne... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Her for et par minutter siden fikk jeg denne "testen" eller forsøket om du vilav en jeg kjenner. Skal ikke fortelle hva den gjør for da blir poenget borte. Ta testen, kanskje den funker på deg kanskje ikke. for meg ble den bare nok en test jeg kunne sitte å le av. :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): forsøket forteller deg litt om deg selv hvor jeg blant annet fikkoppgitt at sangen "Hail and Kill" av manowar beskrev mine følesler for (noe som også testen oppga) den jeg elsker. 6640053[/snapback] Den funket søren meg... Vel.. nå må jeg fortelle dere om linken til trådstarter så dere vet det! (så får vi se om ønsket går i oppfyllelse også ) Dette var merkligt! Endret 13. august 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Pft... Tull og tøys. Bare basert på gjetning og ren logikk. Jeg skrev navnet på min 10 år gamle nevø på plass 7... sangen "Drag the waters" skal beskrive mine følelser om han? Sangen på nr 11 (Fade to Black) beskriver mine følelser om livet? Neppe. Jeg ser veldig lyst på fremtiden. Forrige punktet stemmer like dårlig (Beautiful Day), siden tankene mine nå flyter ganske opp og ned. Jeg er ikke super-optimist. Mer midt i mellom. edit: Har bursdag om 4 minutter forresten. Kanskje det skjer noe spesielt da Kanskje jeg blir et år eldre. Endret 13. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 syk test.. anbefales Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Utrolig morsom. "Judas Priest - Painkiller" beskrev hva jeg føler om person nummer 3. "Accept - Fast As a Shark" beskrev hva jeg føler om person nummer 7. "Uriah Heep - Easy Livin" beskriver mine tanker. "Deep Purple - Burn" beskriver hva jeg føler om livet. Tusen takk for en god latter! Endret 13. august 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jaha ja, Får vel formidle dette til 8 personer Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det stemte, ikke veldig overraskende, med tre av personene. Resten var stort sett bare tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 1: 2 2: 3 3: Maria 4: Robin (aka Lightningwolf) 5: Preben 6: Kim Andre 7: Silje 8: Can You Feel The Love Tonight 9: Not A Sinner Not A Saint (sikkert feil, men men) 10: Open Doors 11: Hey Baby Nja, en del stemte, men ikke alt. For det meste er det bare logisk. Den man elsker er det første man tenker på osv... Jeg syntes det var sånn passe gøy, men ikke overraskende. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) 1 : 6 2 : 12 3 : Marianne 4 : Truls 5 : Nils 6 : Torbjørn 7 : Johanne 8 : Mein Hertz brennt 9 : Du Hast 10 : Posse (scooter) 11 : Mein Teil Stemte ganske bra, så får vi se hva som skjer Endret 16. august 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 14 stykker plz les denna come an har et digg ønske =) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ønsket at jeg fikk dra på Motstøy Musikk Festival 2006. Mamma sier at jeg ikke får lov til å dra:( Kanskje hun skifter mening om jeg forteller masse folk om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå