gamer73 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 du trenger sikkert å oppdattere hardware uansett:) nå er det tiden for det:) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 du trenger sikkert å oppdattere hardware uansett:) nå er det tiden for det:) 6654424[/snapback] Nå er tiden for deg å gi meg 5-6k for hardwareupdates eller 10k for den saks skyld Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 du trenger sikkert å oppdattere hardware uansett:) nå er det tiden for det:) 6654424[/snapback] Nå er tiden for deg å gi meg 5-6k for hardwareupdates eller 10k for den saks skyld 6654540[/snapback] Har du ikke råd til oppgradering, har du ikke råd til å være med på moroa. (data)Livets harde, sure fakta :/ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå er tiden for deg å gi meg 5-6k for hardwareupdates eller 10k for den saks skyld ja hehe..hadde du vært kamerat så skulle jeg sikkert hjulpet deg litt:) Penger er ikke problem, men snarere tid:) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Nå er tiden for deg å gi meg 5-6k for hardwareupdates eller 10k for den saks skyld ja hehe..hadde du vært kamerat så skulle jeg sikkert hjulpet deg litt:) Penger er ikke problem, men snarere tid:) 6654619[/snapback] Du kan jo snekre ihop masse jobbsøknader og sende rundt i Asker for meg! Eller ikke...ny skole, nye rutiner og tider, så sånt er litt vanskelig. Må få inn det nye tidsskjemaet før jeg årner meg jobb. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du kan jo snekre ihop masse jobbsøknader og sende rundt i Asker for meg! Eller ikke...ny skole, nye rutiner og tider, så sånt er litt vanskelig. Må få inn det nye tidsskjemaet før jeg årner meg jobb. stå på og ikke si at du spiller wow på jobbintervju da er det ikke sikkert jeg hadde ansatt deg jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå