haarod Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lillebroren min har fått Guitar Hero til bursdagen sin, men får det ikke til. Han får altså ikke til å spille (ikke jeg heller for den saks skyld). Kontrollen fungerer, men når man skal spille så får vi bare 0 poeng, slik at sangen slutter på 25% eller før.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dere treffer ikke notetene? Man må trykke ned både strum knappen og noten samtidig. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 prøv tutorialen først. bruker dere kontrollerne eller gitaren? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Når en rød tone nærmer seg skal du holde nede den røde knappen. Når tonen går over sirkelen nederst skal du slå på "strummeren" (som representerer strengen) når tonen er midt i sirkelen samtidig som du holder inne den røde knappen. Tilsvarende for alle andre farger. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lillebroren min har fått Guitar Hero til bursdagen sin, men får det ikke til. Han får altså ikke til å spille (ikke jeg heller for den saks skyld). Kontrollen fungerer, men når man skal spille så får vi bare 0 poeng, slik at sangen slutter på 25% eller før.. 6639736[/snapback] Merk spesielt at du kan holde inn fret-knappene lenge før de aktuelle tonene har nådd ned til deg. Hvis du prøver å "treffe" med både fret-knappene og strum-baren når nota kommer blir det naturlig nok vanskeligere... kjæresten min prøvde å gjøre dette i starten. Nå forutsetter jeg at dere spiller med en gitar-kontroller og ikke en vanlig dualshock, da. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Spiller med gitarkontrollen. Fungerer ikke å ta tutorialen av en eller annen grunn.., men takk for hjelp. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fungerer ikke å ta tutorialen av en eller annen grunn Ialledager? Hva skjer når dere prøver da? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Den er grå, så går ikke an å velge den. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det er ikke mulig. Det er den over (Multiplayer) som er grå, så fremt det ikke er koblet til to gitarer/håndkontrollere. Om tutorial er grå er det noe alvorlig galt med spillet. Endret 9. august 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dere har vel ikke koblet vanlig dualshock i port 1 og gitar i port 2?? Jeg er usikker på om det fungerer. Slå av PS2, og ha KUN gitaren koblet i. Ingen andre kontrollere. Bare for å være på den sikre siden. Og gitaren skal stå i port 1. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 trykkertor: Ja, jeg bytta om og da fungerte det som bare det Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå