Republic3D Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg lurer på hvordan jeg kan få Microsoft til å skjønne at min OEM versjon av XP er ekte... WGA funker jo ikke... finner ingen plass hvor jeg kan "registrere" det.... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg lurer på hvordan jeg kan få Microsoft til å skjønne at min OEM versjon av XP er ekte... WGA funker jo ikke... finner ingen plass hvor jeg kan "registrere" det.... 6650023[/snapback] ser på denne side: http://itpro.no/art/9157.html lykke til Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Tusen takk for tipset. Synes det virket litt skummelt men.. hvis pc'n klikker blir jeg så irritert. Fikser ikke være uten pc. Hehe... edit, nå har jeg gjort det som sto: I Internet Explorer velg Verktøy, Alternativer for Internett. Under Generelt velg Innstillinger som står midt på siden under Midlertidige Internett-filer. I neste vindu velg Vis objekter. Her vil du finne filen WUWebControl Class. Høyreklikk på denne og velg Fjern. Trykk Ja på spørsmålet om du vil fjerne den. For å få validert installasjonen, gå inn på Min datamaskin på skrivebordet, eller åpne Windows Utforsker med Windows-tast + E. Under hjelp vil du finne: "Er dette Windows-eksemplaret lovlig?" Da kommer du inn på Microsoft.com og kan trykke Start Validering. Trykk Ja for å installere ActiveX-kontroller og gjennomfør valideringen. ... og så fungerer Windows Update igjen. Jeg fant ingen WUWebControl Class fil, men fikk validert versjonen hos Microsoft. Men er du sikker på at dette er løsningen på WGA problemet? Jeg tør ikke innstallere det igjen da jeg kommer til å sitte i noen timer med sys recovery og hele pakka om det ikke funker... Endret 10. august 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Som sagt er det bare å prøve. Men last først ned WGARemover, og kjør denne fra safe mode hvis noe skulle skjære seg. Da slipper du å fikle i timesvis med system recovery, som du sier. Burde ikke ta mange minuttene å teste ut, selv om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå