Talker Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Finnes noen slike programmer for Norsk tale? 6642827[/snapback] Det gjør det. 6645875[/snapback] Hvilke programmer er dette da? Har du noe eksemel på slike? Hadd vært morro å sett på. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Finnes noen slike programmer for Norsk tale? 6642827[/snapback] Det gjør det. 6645875[/snapback] Hvilke programmer er dette da? Har du noe eksemel på slike? Hadd vært morro å sett på. 6761954[/snapback] Enig. Har spurt flere ganger, både her i tråden og via PM, men han se ut til å la være å svare. Kanskje noen andre vet hvilke programmer som støtter norsk tale? Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 finnes det et språkgjenkjenningsprogram som ligner på den i vista bare at den er til xp? (jeg likte den som er i vista) plis si at den finnes til Xp!! Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 At det finnes til norsk kan jeg bekrefte siden jeg har hvert med på å lese inn tekster for å forbedre talegjennkjenningsprogrammer på norsk. Men hva det heter eller om det er ferdig utviklet skal jeg ikke si. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 og en ting til: Hvorfor får jeg ikke kjørt programmer fra vista i xp? finnes det et program som gjør så jeg får gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå