Gå til innhold

Koble Z-5500 til Xbox

Anbefalte innlegg

Dette var bare et desperat forsøk på å det siste ordet... :roll:

Vanlig høflighet? Snakk for deg selv... :roll:

Dette var bare et usaklig innlegg av deg som sier indirekte at du kan bare gi opp..

EDIT: Btw, ja det er slik at jeg har rett i denne diskusjonen så, back off! Kjipern ;)

Det er nesten så jeg går tom for ord. Du har fått omtrent alle i tråden til å være uenig med deg, du har kalt meg taper og idiot, beskyldt meg for ikke følge med i timen, og vært gjennomgående frekk. Og til slutt hevder du at du har rett i denne diskusjonen.

Konklusjonen er vel at diskusjonsfora ikke er din sterke side. Det er kanskje andre områder som passer deg bedre, slik som forsøksperson i medisinske eksperimenter. Du finner nok din nisje du også. Stå på videre i livet! :!: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var bare et desperat forsøk på å det siste ordet... :roll:

Vanlig høflighet? Snakk for deg selv... :roll:

Dette var bare et usaklig innlegg av deg som sier indirekte at du kan bare gi opp..

EDIT: Btw, ja det er slik at jeg har rett i denne diskusjonen så, back off! Kjipern ;)

Det er nesten så jeg går tom for ord. Du har fått omtrent alle i tråden til å være uenig med deg, du har kalt meg taper og idiot, beskyldt meg for ikke følge med i timen, og vært gjennomgående frekk. Og til slutt hevder du at du har rett i denne diskusjonen.

Konklusjonen er vel at diskusjonsfora ikke er din sterke side. Det er kanskje andre områder som passer deg bedre, slik som forsøksperson i medisinske eksperimenter. Du finner nok din nisje du også. Stå på videre i livet! :!: :!:

6652512[/snapback]

Og du har ikke sagt noe galt?

Alle er uenig med meg? Sitèr!

Og du ber meg om å forbedre livet osv? Jeg bare lar Jarmo do his thing jeg... :roll:

Endret av pumpehagle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...