M4c Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette var bare et desperat forsøk på å det siste ordet... Vanlig høflighet? Snakk for deg selv... Dette var bare et usaklig innlegg av deg som sier indirekte at du kan bare gi opp.. EDIT: Btw, ja det er slik at jeg har rett i denne diskusjonen så, back off! Kjipern Det er nesten så jeg går tom for ord. Du har fått omtrent alle i tråden til å være uenig med deg, du har kalt meg taper og idiot, beskyldt meg for ikke følge med i timen, og vært gjennomgående frekk. Og til slutt hevder du at du har rett i denne diskusjonen. Konklusjonen er vel at diskusjonsfora ikke er din sterke side. Det er kanskje andre områder som passer deg bedre, slik som forsøksperson i medisinske eksperimenter. Du finner nok din nisje du også. Stå på videre i livet! :!: :!: Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Dette var bare et desperat forsøk på å det siste ordet... Vanlig høflighet? Snakk for deg selv... Dette var bare et usaklig innlegg av deg som sier indirekte at du kan bare gi opp.. EDIT: Btw, ja det er slik at jeg har rett i denne diskusjonen så, back off! Kjipern Det er nesten så jeg går tom for ord. Du har fått omtrent alle i tråden til å være uenig med deg, du har kalt meg taper og idiot, beskyldt meg for ikke følge med i timen, og vært gjennomgående frekk. Og til slutt hevder du at du har rett i denne diskusjonen. Konklusjonen er vel at diskusjonsfora ikke er din sterke side. Det er kanskje andre områder som passer deg bedre, slik som forsøksperson i medisinske eksperimenter. Du finner nok din nisje du også. Stå på videre i livet! :!: :!: 6652512[/snapback] Og du har ikke sagt noe galt? Alle er uenig med meg? Sitèr! Og du ber meg om å forbedre livet osv? Jeg bare lar Jarmo do his thing jeg... Endret 11. august 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 :!: Jeg må vel bruke en øks for å skille dere to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg