larseman Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Har nylig fått min sony ericsson k750i og igår fikk jeg problemer med den. jeg hadde den koblet til pc'en via den medfølgende USB kabelen og plutselig forsvant bildet på displayet og det begynte å blinke med hvit skjem med jevne mellomrom. Da det ikke virket å ta ut batteri og sim kort for så å slå den på igjen, så lastet jeg ned oppdaterings programmet til SE i håp om at det var noe feil med programvaren som kunne rettes opp ved å laste den inn igjen på nytt. Men etter gjentatte forsøk så klarte ikke oppdaterings programmet å gjennomføre programm oppdateringen. den eneste oppdateringen jeg har gjort i telefonen er å oppgradere minnet til èn Gb samt å laste ned et nytt skin. håper det er noen hjelpsome sjeler her som kan få meg ut av mitt lille problem. Er lite interessert i å sende telefonen inn til reklamasjon på grunn av en slik iriterende feil, som sikkert kan rettes opp med et par tastetrykk med de rette hjelpemidlene. -Lars Lenke til kommentar
larseman Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 somebody? please:) hva som helst, vet det er mange som sitter med mye kunnskap her er dritt kjipt å sitte her med en telefon som ikke virker... Lenke til kommentar
Kern Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Etter samtaler med SE må alle slike telefoner inn på service for å formateres. Finnes ikke noe måte å gjøre det på med den programvaren som ligger tilgjengelig for sluttbruker. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Det du sier der har vel jeg sakte men sikkert komt fram til på egenhånd, lest mye på nettet, og ser ingen som har fått orden på et liknende problem, kontakter forhandler i dette sekund så da får jeg se hvordan det går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå