aksjonist Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har også Hyundai`en og den fungerer helt greit med klare og gode bilder. Går også helt greit i spill. 5195,- for den er jo også meget rimelig: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=L...cation=Forsiden Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 12:54, skrev aksjonist: Har også Hyundai`en og den fungerer helt greit med klare og gode bilder. Går også helt greit i spill.5195,- for den er jo også meget rimelig:http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=L...cation=Forsiden Bruk heller 1000kr mer og få en skjerm som fungerer flott i spill, nemlig samsung 172B Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Pokker at PCWorld ikke kommer før i morgen... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ser at det har blitt skrevet mye her siden jeg skrev mitt innlegg... Spesielt blitt skrevet mye dritt om Hansol H711, som jeg overhodet ikke synes den fortjener. Selvfølgelig er jeg, som alle andre, klar over at dette ikke er den beste lcd'en i verden, men jeg er alikevel godt fornøyd selv om jeg enda ikke har fått testet i riktig oppløsning. Dessuten synes jeg det er rart at skjermen blir slaktet siden jeg også har hørt mye positivt. Bla. på hw.no, dinside.no og t.o.m Komplett Data når jeg kontaktet dem for å bestille en Eizo 17" lcd! De anbefalte altså en kunde som hadde planer om å kjøpe en mye dyrere skjerm å kjøpe Hansol'en til mitt bruk (internett, spill, film). Nå ble det altså til at jeg kjøpte H711! Kom på kr. 4884 (ca.?!) inkl. frakt og alt fra komplett. Mange av de andre skjermene som har blitt nevnt er betydelig dyrere enn dette! Lenke til kommentar
SMARTGUY Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Synd og si det, men å kjøpe en LCD skjerm i dag uten DVI inngang er ikke bra. Har selv en L70A som jeg kjørte en stund på et Matrox G450 kort. Etter at jeg byttet til Parhelia kortet fra Matrox og hekta på en DVI kabel så sier jeg bare Halleluja! Det var som å ta bort et smørpapir fra skjermen. Eneste som irriterer er et når jeg pakket opp skjermen jeg kjøpte så var den PC hvit, men på alle websider har den svart fot med sølvdetaljer i fronten. Ikke bra! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 01:52, skrev SMARTGUY:Eneste som irriterer er et når jeg pakket opp skjermen jeg kjøpte så var den PC hvit, men på alle websider har den svart fot med sølvdetaljer i fronten. Ikke bra! PSData har denne meldingen (de hadde den ikke tidligere): # NB! Skjermen leveres i beige utførelse, # kommer heller ikke med DVI kabel. Noen har vel sendt mail, tenker jeg. :wink: Lenke til kommentar
metaman Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvis Hansolen er så dårlig som det sies her, hvordan kan da harware.no anbefale denne skjermen i under sine anbefalinger? Metaman Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Det må du nesten spørre hw.no om, ikke oss. :smile: Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har nå hatt Hansol H711 i ca. 20 dager, og jeg må si at jeg er svært fornøyd med den, jeg bruker den til film, internett og spill, og jeg syntest den fungerer meget bra til det. Jeg leste testen av denne skjermen i pc-world her i går, men jeg kan ikke skjønne at den fikk så dårlig karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå