TST Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fra og med torsdag neste uke kan hele flerspillerdelen i F.E.A.R. lastes ned og spilles gratis. Les mer Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dette virker nice! No kan jeg endelig teste spillet;D Lenke til kommentar
darker Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 utrolig bra egentlig, skulle gjort det samme for andre spill og. god pr. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kult tiltak, et eksempel for etterfølgelse. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dette er jo helt utrolig i disse tider hvor EA og Valve gjør sitt beste for at kunden skal betale mer og mer for mindre og mindre! Virkelig flott gjort Vivendi! Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Digg!! dette skal spilles! Enig med flere av de forrige innleggene, dette er et eksempell for etterfølgelse! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja så sannelig. Slike snille ting burde flere utviklere/utgivere gjort. Kjempeflott opplegg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dritkult! da kan jeg begynne å spille det når jeg er litt lei av Oblivion og BF2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kult. Hadde jeg bare ventet til nå, også lastet det ned, så hadde jeg sluppet å bruke 400,- kr på å finne ut at spillet ikke vil gi meg lyd. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke verst! Enig med alle mann her No skal det spælles! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Et spørsmål. Blir det mulighet for å lage flere accounter, slik at det blir stort cheatingmiljø :S Håper inderlig det ikke fins cheat til FEAR. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Likte egentlig ikke F.E.A.R. Dårlig, oppskryt historie etter min mening. Men flerspiller delen så bedre ut da jeg testet det hos en venn. Endelig har jeg litt flaks. Jeg begynner å tvile på dette egentlig.. Ingen er så snille at de gir vekk MP delen av et spill som er forholdsvis nytt.. eller? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jalla`n skrev: Likte egentlig ikke F.E.A.R. Dårlig, oppskryt historie etter min mening.6644534[/snapback] Sikkert bare du som ikke forsto historien xD Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det er ikke så alt for mye å forstå med historien... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ond professor bruker sin datter til syke eksperimenter. Datteren føder en sønn mens hun selv dør, og denne sønnen er han som vi spiller i spillet. Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie. Endret 10. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hr. Jenssen skrev: Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie. 6644684[/snapback] Hehe, da har du ikke snakket med HL fanboysene. I følge dem er deres "aliens som invaderer jorden" historie mye mye bedre en alt annet og helt genial! Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hr. Jenssen skrev: Det er ikke så alt for mye å forstå med historien. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ond professor bruker sin datter til syke eksperimenter. Datteren føder en sønn mens hun selv dør, og denne sønnen er han som vi spiller i spillet. Historien er ikke egentlig det store med noen FPS, og jeg synes det er tåpelig av Jalla'n å forvente at et FPS skal ha noen dyp, intrigende historie. 6644684[/snapback] ja da fikk jeg ruinert poenget med å spille gjennom single playeren ved å se i en tråd om gratis multiplayer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Beklager, jeg skal sette den i en spoiler-tag. Men du bør spille gjennom enspilleren, så finner du raskt ut at historien har minimalt med spillet å gjøre. Den er møkkdårlig og syltynn. Du finner ut av den ved å høre på beskjeder som har blitt lagt igjen på telefonsvarere. Når du spiller gjennom spillet, finner du ut at det er det syke gameplay'et som er hovedfokuset til spillet. Historien kan knapt kalles bakgrunnsstoff. Ja, Vice, jeg vet at HL-fanboys'ene er helt ville angående sitt Half-Life. Historien er bra til å være et FPS fra 1998, men ærlig talt, aliens som invaderer jorda på grunn av et eksperiment som feilet, er det altså nytt? Please. Lenke til kommentar
Toreon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Noen som vet om det er\blir mulighet for å spille singleplayer delen i multiplayer? Eventuelt om det er noen som utvikler det som en mod? Hadde vært veldig kult... sånn som Doom3 Opencoop. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Blir bra dette, likte MP-delen, men turde ikke å fullføre SP-delen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fristende å kjøpe spillet bare for å vise min takknemmelighet for noe så genialt som dette. Hmm hva andre spill har de laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg