HrSteen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg bruker ofte å ha kamera mitt hengende på skuldern i den orginale reimen som følger med kamera, forsåvidt en helt grei reim. Men idet jeg skal feks inn i macroens verden så blir den som oftest kun i veien og jeg må ta den av. Og neste gang jeg skal ut i skogen så må jeg ha reimen på igjen. Synes det er litt knotetne å ta av og på denne reimen så det jeg lurer på er om det finnes noen klikkmekanismer / hurtigkoblinger for å gjøre dette? Eventuelt noen smarte tips. Lenke til kommentar
torsteinvh Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg bruker LowePro's neoprenreim istedet for originalreima. Den har hurtigkobling for enkelt å ta den av ved makro o.l. Andre ting jeg liker med den er at den ikke annonserer for hele verden hva slags kamera jeg har, og den er myk og behagelig i bruk http://fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=12116 -Torstein Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 ah, genialt! Hvor lang er den? Lenke til kommentar
torsteinvh Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Husker ikke i farta, noe kortere enn original Nikon-reim. Kan evt måle i kveld -Torstein Lenke til kommentar
reisol Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har hatt denne i 7 år til ulike Nikonmodeller inklusive D1H om er relativt tung, og den er helt topp. Den kan justeres i lengde fra ca. 80-94 cm. I tillegg er neoprendelen elastisk slik at denne strekkes av vekten på kamera (max 10 cm). - Reidar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå