Pasient Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 110 i norge? Trodde vi hadde 100 som max jeg Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis jeg hadde fått det gratis ville jeg valgt motor, netopp fordi det er det dyreste. Styling kan jeg betale for selv senere. Hovedoppgaven til en bil er jo å kjøre, så hvorfor ikke ha en grei motor? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 om jeg ville hatt en trimma motor i en ikke-styla bil, eller en styla bil med en stock motor ? Stock motor såklart. Dvs. hvis jeg kunne fått en Viper GTS med styling så hadde jeg vært mer glad enn om jeg hadde fått en trimma Viper med stock utseende. Men det ble vel litt det kanskje Men la oss si på min nåværende bil, så vill jeg heller hatt 30% mer hester, enn senka bil med stylingsett. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Motor! Selfølgelig... Personlig ville jeg hatt en Kadett med en rå motor i! Det er ulv i fåreklær.. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Motor, eller køyreglede om du vil, for alle penga. Det er sjølvsagt ikkje eit minus dersom bilen ser bra ut. Ganske artig å ligge bak ein toppstyla bil med ein noko tilsynelatande slapt og henge på lett som berre det, køyre forbi om ein vil. Dei damene eg kunne ha fått dersom eg hadde hatt ein styla bil, dei veit eg ikkje om eg har så vondt av å gå glipp av. På ei anna side tykkjer eg det er artigast køyre rundt i noko originalt dersom ein først skal ha seg rask og fin bil; t.d. BMW M3 eller RS4. Desse bilane ser ikkje så villt styla ut, men har noko over seg som gjev meg meir bakoversveis enn nokon styla bil eg nokon sinne har sett. Det er estetisk, stilreint og vakkert. Endret 2. september 2006 av brukernamn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå