Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming eller Styling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om jeg ville hatt en trimma motor i en ikke-styla bil, eller en styla bil med en stock motor ?

 

Stock motor såklart.

Dvs. hvis jeg kunne fått en Viper GTS med styling så hadde jeg vært mer glad enn om jeg hadde fått en trimma Viper med stock utseende.

 

Men det ble vel litt det kanskje :whistle:

 

 

 

Men la oss si på min nåværende bil, så vill jeg heller hatt 30% mer hester, enn senka bil med stylingsett.

Lenke til kommentar

Motor, eller køyreglede om du vil, for alle penga. Det er sjølvsagt ikkje eit minus dersom bilen ser bra ut. Ganske artig å ligge bak ein toppstyla bil med ein noko tilsynelatande slapt og henge på lett som berre det, køyre forbi om ein vil.

 

Dei damene eg kunne ha fått dersom eg hadde hatt ein styla bil, dei veit eg ikkje om eg har så vondt av å gå glipp av.

 

 

 

På ei anna side tykkjer eg det er artigast køyre rundt i noko originalt dersom ein først skal ha seg rask og fin bil; t.d. BMW M3 eller RS4. Desse bilane ser ikkje så villt styla ut, men har noko over seg som gjev meg meir bakoversveis enn nokon styla bil eg nokon sinne har sett. Det er estetisk, stilreint og vakkert.

Endret av brukernamn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...