oysfaerg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 He he. Hvis du må bruke bil for å dra damer, så kanskje du bør gjøre visse endringer på ting-og-tang... 6665467[/snapback] *ler* Henger meg på Autofil her Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;) 6665481[/snapback] Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. 6665513[/snapback] Felger og senking behøver ikke å se harry ut, samme gjelder eksos. Du kan fint lage ett eksosanlegg som ikke ser jalla ut. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Felger og senking behøver ikke å se harry ut, samme gjelder eksos. Du kan fint lage ett eksosanlegg som ikke ser jalla ut. 6665554[/snapback] Er vel ingen som har påstått noe annet. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, du? Du får dessuten helt "standard" familiebiler med 18"ere og... Ford S-Max f.eks. Hvis ikke det ser "all plain" ut, vet ikke jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skjønner ikke poenget ditt her.. jeg har da aldri sagt at styling må være harry. Er veldig for pen styling av biler jeg.. det denne tråden handler om er jo om man ville brukt penga på utseende eller ytelsen, og jeg ville valgt utseende forran ytelse. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. 6665513[/snapback] Felger, senking og eksos kan både øke effekt og gi bedere kjøre egenskaper, eller du kan bruke det kun for å få bilen til å se "tøffere" ut. Så felger, senking og eksos kan både være styling og det kan være trimming/ optilmalisering av kjøre-egenskapene. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ville heller kjørt rundt i en mazda mx-5 med den billigste stock-motoren enn en full-tunet honda prelude. Lenke til kommentar
Kripus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det er litt moro med en bil som ser helt "orginal" ut eller som ikke ser så alt for bra ut som folk ikke tror noe om... Og så viser det seg at det eneste de ser igjen er "blå røyken" og bak lysa........ =) Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det er litt moro med en bil som ser helt "orginal" ut eller som ikke ser så alt for bra ut som folk ikke tror noe om... Og så viser det seg at det eneste de ser igjen er "blå røyken" og bak lysa........ =) 6696507[/snapback] Finnes mange slike biler i norge med over 700Hk og nesten orginalt useende og med skilter... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg hadde valgt utseende før motor, og det er nettopp det jeg gjør/har gjort. Greit det er morro med motor, men det er svindyrt, og man får ikke utnyttet det om man ikke reiser på bane hver helg. Da vil jeg heller ha en bil som ser bra ut, som skiller seg ut i trafikken, og som folk snur seg etter. Noe jeg også har. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 For meg virker det som om sjåfører som kjører bil med lite effekt har en tendens til å tyne bilen mer enn de sjåførene som kjører bil med litt motor. Selv er jeg fan av biler som går bedre enn det ser ut til. Skikkelige sleepere. Den jeg har nå ser ikke ut som den går bra, noe den ikke gjør heller Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Erik Braseth: Enig Måtte le litt av kommentaren din hehe. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Her er bilder av knut urik sin Volvo 242. Over 700hk Am car motor 5,8l og twinturbo. Her er et bilde av Polly'n sin Trans-am 1407 hk og 0-100km/t: 2,38sek, 0-200km/t: 6,55sek, 0-300km/t: 14,88sek. Her er et bilde av motoren hans. Måtte ta med et bilde av Dahlback golf'en. Den har ca 1000hk, 4x4 og veier 950kg 0-100Km/t på 2,5 sec og toppfart på ca 350km/t Endret 18. august 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 I Norge, =Utseende I Tyskland =Motor Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noe som er ganske sykt å tenke på er at hvis Mr Dahlback kjører i 250 km/t i 6.gir med bilen sin og så setter den i 5. og gir full gass så spinner alle hjula Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 *ler* Henger meg på Autofil her Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;) 6665481[/snapback] Går for den der, en diskrete styla bil med litt mere power enn standard. Det holder, og en viktig ting er å ikke putte på lofferør på et 2" eksosanlegg, det ser ikke ut. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Ja det er jo tros alt ikke lov og kjøre på mere enn 110 i norge på det meste så det er jo egentlig ikke noe vits med masse hester ? Det holder med sånn at du kjører fra de fleste bilene på motorveien TiNuSsS Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja det er jo tros alt ikke lov og kjøre på mere enn 110 i norge på det meste så det er jo egentlig ikke noe vits med masse hester ? Det holder med sånn at du kjører fra de fleste bilene på motorveien TiNuSsS 6708965[/snapback] Hadde vært kult å kjøre forbi en bil 110km/t på bakhjulene Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hey Ville dere hatt en Bil med Trimma motor, eller en bil med standar motor og masse styling ? MvH TiNuSsS 6639226[/snapback] Jeg ville uten tvil mye mye heller ha en orginal motor med et fett utseende. Det er det jeg gjør med min bil Eneste jeg skal ordne på motoren er at den ser blank ren og fin ut Kanskje noe lakk. Men da bør man heller ikke style bilen som om den hadde 1000 hk. Jeg har valgt å gjøre bilen min pen, ikke ekstrem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvor er det lov å kjøre i 110..? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 E18 i Vestfold? Noen steder iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå