Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming eller Styling


Anbefalte innlegg

He he. Hvis du må bruke bil for å dra damer, så kanskje du bør gjøre visse endringer på ting-og-tang...

6665467[/snapback]

:green:

 

*ler* Henger meg på Autofil her ;)

 

Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;)

6665481[/snapback]

 

Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. :wee:

6665513[/snapback]

 

Felger og senking behøver ikke å se harry ut, samme gjelder eksos. Du kan fint lage ett eksosanlegg som ikke ser jalla ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. :wee:

6665513[/snapback]

Felger, senking og eksos kan både øke effekt og gi bedere kjøre egenskaper, eller du kan bruke det kun for å få bilen til å se "tøffere" ut.

 

Så felger, senking og eksos kan både være styling og det kan være trimming/ optilmalisering av kjøre-egenskapene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde valgt utseende før motor, og det er nettopp det jeg gjør/har gjort.

 

Greit det er morro med motor, men det er svindyrt, og man får ikke utnyttet det om man ikke reiser på bane hver helg. Da vil jeg heller ha en bil som ser bra ut, som skiller seg ut i trafikken, og som folk snur seg etter. Noe jeg også har. :)

Lenke til kommentar

For meg virker det som om sjåfører som kjører bil med lite effekt har en tendens til å tyne bilen mer enn de sjåførene som kjører bil med litt motor.

 

Selv er jeg fan av biler som går bedre enn det ser ut til. Skikkelige sleepere. Den jeg har nå ser ikke ut som den går bra, noe den ikke gjør heller :(

Lenke til kommentar

post-63636-1155909274_thumb.jpg

 

Her er bilder av knut urik sin Volvo 242. Over 700hk Am car motor 5,8l og twinturbo.

 

streetlegal_1_400.jpg

Her er et bilde av Polly'n sin Trans-am 1407 hk og 0-100km/t: 2,38sek, 0-200km/t: 6,55sek, 0-300km/t: 14,88sek.

 

procharger_400.jpg

Her er et bilde av motoren hans.

 

GolfDahlback.jpg

Måtte ta med et bilde av Dahlback golf'en.

 

Den har ca 1000hk, 4x4 og veier 950kg

0-100Km/t på 2,5 sec og toppfart på ca 350km/t

Endret av 2 Fast 4 Biltema
Lenke til kommentar
*ler* Henger meg på Autofil her ;)

 

Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;)

6665481[/snapback]

Går for den der, en diskrete styla bil med litt mere power enn standard. Det holder, og en viktig ting er å ikke putte på lofferør på et 2" eksosanlegg, det ser ikke ut. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hey

 

Ville dere hatt en Bil med Trimma motor,

eller en bil med standar motor og masse styling ?

 

MvH TiNuSsS

6639226[/snapback]

 

Jeg ville uten tvil mye mye heller ha en orginal motor med et fett utseende. Det er det jeg gjør med min bil :) Eneste jeg skal ordne på motoren er at den ser blank ren og fin ut :) Kanskje noe lakk. Men da bør man heller ikke style bilen som om den hadde 1000 hk. Jeg har valgt å gjøre bilen min pen, ikke ekstrem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...