Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming eller Styling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig, og da hvis det er noen " coole " folk som tror at kjæra di e standar da, og at han kan slå deg så spør han om dere ska ta og kjøre o kamp eller noe så slår du han og han blir veldig paff

 

Hadde vært artig og sett trynet hannes :p

 

MvH TiNuSsS :love:

Lenke til kommentar

Det artigste er å ha en helt standard utseende med en tunet motor som virkelig setter andre biler på plass - dog må understell og bremser være modda for å virkelig lage litt artige situasjoner.

 

Har forsøkt i Tyskland med en vanlig utseende Passat stv. 1.9tdi som parkerte de værste styla bilene - og andre standard sportsbiler - - ubetalelig underholdning ! Det de ikke var klar over var at bilen var chippa og modda helt ut.... dreiemoment som parkerer det meste - gøy :mrgreen:

Lenke til kommentar

Heller en pen bil med normal motor enn en stygg bil med stor motor.. Dyrt med mye krefter og man får sjelden utnyttet det på norske veier, hvertfall ikke lovlig, og sjangsen for å kjøre som en galning øker betraktelig.. :green: men er jo morro selvsagt. Men jeg personlig finner mere glede i en bil som drar damer enn en bil som drar motorglade gutter.. ;)

Lenke til kommentar
Heller en pen bil med normal motor enn en stygg bil med stor motor.. Dyrt med mye krefter og man får sjelden utnyttet det på norske veier, hvertfall ikke lovlig, og sjangsen for å kjøre som en galning øker betraktelig.. :green: men er jo morro selvsagt. Men jeg personlig finner mere glede i en bil som drar damer enn en bil som drar motorglade gutter.. ;)

6651483[/snapback]

 

Hehe helt enig med deg...

Lenke til kommentar

Dra damer? vel, om du drar damer med en stylet polo 1.2, betyr det at de ikke har peil på bil.. Og om du er skikkelig interr. i bil, ønsker du vel ei dame som deler interessen?

Hvis jeg har to biler; 1 blodstyla polo, og 1 standard a3 med tre rød TDI-bokstaver(170 gamp), hadde jeg glatt valgt dama som trakk seg til a3'n, og ikke polo'n.

Sånn anyways så driter jeg i damer som vil leke bare pga bilen.

Lenke til kommentar
Dra damer? vel, om du drar damer med en stylet polo 1.2, betyr det at de ikke har peil på bil.. Og om du er skikkelig interr. i bil, ønsker du vel ei dame som deler interessen?

Hvis jeg har to biler; 1 blodstyla polo, og 1 standard a3 med tre rød TDI-bokstaver(170 gamp), hadde jeg glatt valgt dama som trakk seg til a3'n, og ikke polo'n.

Sånn anyways så driter jeg i damer som vil leke bare pga bilen.

6653205[/snapback]

 

Jeg er ikke mer interessert i biler enn at jeg liker fine biler, vil ikke ha noen råner berte akkurat.. :wee:

 

Og nå syntes jeg den sammenligninga di var små feig ettersom A3'n er rimelig mye penere enn en polo i utgangspunktet. Den riktige sammenligninga blir vel en standard A3 med stor motor eller en styla A3 med standard motor.

 

Jeg er forøvrig ikke noe stor fan av blodstyling i full fast & the furious stil med fargerike vinyler og halvmeter høy carbon vinge.

Lenke til kommentar
He he. Hvis du må bruke bil for å dra damer, så kanskje du bør gjøre visse endringer på ting-og-tang...

6665467[/snapback]

:green:

 

*ler* Henger meg på Autofil her ;)

 

Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;)

6665481[/snapback]

 

Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...