TiNuSsS Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hey Ville dere hatt en Bil med Trimma motor, eller en bil med standar motor og masse styling ? MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Hey Jeg ville heller hatt en trimmet bil, beddre med en ulv i fåre klær enn får i ulv klær. MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 selvsagt motor.. styling er ikke så veldig morro fra innsiden, og det er tross alt der man er mest. Og som sagt, får i ulveklær er ikke no særlig. Stor vinge og 1.4L Civic er ganske stupid. Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Morsommere med GO enn med SHOW!! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Helt enig, og da hvis det er noen " coole " folk som tror at kjæra di e standar da, og at han kan slå deg så spør han om dere ska ta og kjøre o kamp eller noe så slår du han og han blir veldig paff Hadde vært artig og sett trynet hannes MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
Freespeed Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det artigste er å ha en helt standard utseende med en tunet motor som virkelig setter andre biler på plass - dog må understell og bremser være modda for å virkelig lage litt artige situasjoner. Har forsøkt i Tyskland med en vanlig utseende Passat stv. 1.9tdi som parkerte de værste styla bilene - og andre standard sportsbiler - - ubetalelig underholdning ! Det de ikke var klar over var at bilen var chippa og modda helt ut.... dreiemoment som parkerer det meste - gøy Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Kult Kom med flere " bil historier " hvis dere har noen MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skulle ønske det hadde vært noen fri fartsgrense veier i Norge,,, blir ihvertfall ikke kasta på cella, iforhold til i Norge når man bare ligger i 190 km/t i 90 sone, og tar en liten kamp Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Garantert motor... Jeg liker kun styling gjør noe fornuftig. (F.eks for å få plass til stor intercooler, gir mer downforce, kald luft til bremser luftfiltre osv osv...) Endret 10. august 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heller en pen bil med normal motor enn en stygg bil med stor motor.. Dyrt med mye krefter og man får sjelden utnyttet det på norske veier, hvertfall ikke lovlig, og sjangsen for å kjøre som en galning øker betraktelig.. men er jo morro selvsagt. Men jeg personlig finner mere glede i en bil som drar damer enn en bil som drar motorglade gutter.. Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Heller en pen bil med normal motor enn en stygg bil med stor motor.. Dyrt med mye krefter og man får sjelden utnyttet det på norske veier, hvertfall ikke lovlig, og sjangsen for å kjøre som en galning øker betraktelig.. men er jo morro selvsagt. Men jeg personlig finner mere glede i en bil som drar damer enn en bil som drar motorglade gutter.. 6651483[/snapback] Hehe helt enig med deg... Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dra damer? vel, om du drar damer med en stylet polo 1.2, betyr det at de ikke har peil på bil.. Og om du er skikkelig interr. i bil, ønsker du vel ei dame som deler interessen? Hvis jeg har to biler; 1 blodstyla polo, og 1 standard a3 med tre rød TDI-bokstaver(170 gamp), hadde jeg glatt valgt dama som trakk seg til a3'n, og ikke polo'n. Sånn anyways så driter jeg i damer som vil leke bare pga bilen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dra damer? vel, om du drar damer med en stylet polo 1.2, betyr det at de ikke har peil på bil.. Og om du er skikkelig interr. i bil, ønsker du vel ei dame som deler interessen?Hvis jeg har to biler; 1 blodstyla polo, og 1 standard a3 med tre rød TDI-bokstaver(170 gamp), hadde jeg glatt valgt dama som trakk seg til a3'n, og ikke polo'n. Sånn anyways så driter jeg i damer som vil leke bare pga bilen. 6653205[/snapback] Jeg er ikke mer interessert i biler enn at jeg liker fine biler, vil ikke ha noen råner berte akkurat.. Og nå syntes jeg den sammenligninga di var små feig ettersom A3'n er rimelig mye penere enn en polo i utgangspunktet. Den riktige sammenligninga blir vel en standard A3 med stor motor eller en styla A3 med standard motor. Jeg er forøvrig ikke noe stor fan av blodstyling i full fast & the furious stil med fargerike vinyler og halvmeter høy carbon vinge. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 heheh Er det noen som har et bilde av bilen sin, eller drøme bilen, som de vil vise fram så er det bare og gjøre det Min " drømme " ungdoms bil er en booble med golf TDI motor fra golf 3 mvh TiNuSsS Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Min " drømme " ungdoms bil er en booble med golf TDI motor fra golf 3 6655235[/snapback] Men motoren min får du ikke Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 nei vel men det hadde jo vært en bra bil det da ikke så mye på mila heller MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det beste er vel kanskje å ta litt av begge deler? Litt trimming og litt styling? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Men jeg personlig finner mere glede i en bil som drar damer 6651483[/snapback] He he. Hvis du må bruke bil for å dra damer, så kanskje du bør gjøre visse endringer på ting-og-tang... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 *ler* Henger meg på Autofil her Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;) Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 He he. Hvis du må bruke bil for å dra damer, så kanskje du bør gjøre visse endringer på ting-og-tang... 6665467[/snapback] *ler* Henger meg på Autofil her Hvorfor ikke la bilen se "all plain" ut? Nye felger og litt senking, evt. en litt diskrét eksos gjør jo susen... Samt en akkurat passe trimma motor selvsagt;) 6665481[/snapback] Så felger, senking og eksos går ikke under styling? "All plain" er i mine øyne 14" jernfelger, en halvmeter bakkeklaring og eksos i sugerørs størrelsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå