Gå til innhold

Bytte profession? Er i tvil....


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Ok, så i går fikk jeg endelig mekka meg Robe of the Archmage. Dermed trenger jeg egentlig ikke tailoring lengre. Det er ikke så mye penger i det heller...

 

Er enchanting et godt profession å erstatte tailoring med? Jeg vil ha lett tilgang til enchants, men vet det er dyrt å trene... Dessuten, med 300 tailoring er det litt dumt å skifte også. Hva om det kommer noen fine ting å lage i TBC?

 

Bør jeg bytte, eller vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ute etter penger er de beste yrkene herbalism og mining. Tjener penger uansett på dem.

Enchanting er dyrt å lvl opp ja, det du har hørt stemmer. Har 300 tailoring og 300 enchanting selv og vet hva det kosta.

Tror jeg ville beholdt tailoring, det er jo surt å bare kaste fra seg en skill man har jobbet for. Får du ikke solgt noe mooncloth på serveren da?

Riktignok 4 dagers cooldown men det er da en stabil inntekt.

Foresten, er serveren din gammel og veletablert er det som du sier sikkert lite behov for tailoring, og vanskelig å få solgt det du kan lage.

Er det slik vil det nok kanskje være fornuftig å bytte.

Tailoring er jo ikke alt for hard å få opp til 300 igjen uansett.

 

Edit:Men ta noe annet enn enchanting om serveren er etablert.

Som Slez sier man må ha noen gode oppskrifter om man skal tjene noe på det.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Takker for svar!

 

Og ja, serveren er vel ganske etablert siden den består av spillere fra Ravencrest og en annen server... Migration hehe.

Mooncloth bag selger jo greit nok. 16g per bag, men det er jo 4d cooldown...

Herbalism virker morsomt nok, siden det sikkert er lett å levle opp, og kan gi god inntekt. Er penga som teller for meg nå.

Har også 300 engineering, men den kvitter jeg meg ikke med. Alt for handy i PvP. :)

Lenke til kommentar

trenger mye mooncloth til flarecore leggings osv ..

 

Jeg er tailor på chromaggus, tenker jeg tar tailor på den nye priesten min også.

 

Har alchemy på en annen char også.

 

Så da blit det arcanite transmute og 2x mooncloth. Guildet mitt trenger MYE av begge deler, men hvis du ikke spiller i noe guild eller ikke har noe dele-kultur med guildet så er det bare å finne deg noe annet.

 

4 dager for å tjene 12g? nehsj, det er ikke godt nok.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...