Amothz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei Hjemme er vi i ferd med å lage et dedikert hjemmekinorom med projektor, og foreløpig har jeg plukket ut følgende utstyrspakke: - Sanyo PLV-Z4 projektor - JBL 5.1 E100, E30, E35, E250 - Harman/Kardon AVR335 I tillegg vurderer jeg Glava lydisolasjon eller Rockwell til å lydisolere taket. Er det noen som har noen gode forslag til endringer (billigere enheter som gjør samme nytten evt. - eller tester) eller tillegg i denne pakka? Rommet er på ca 4,5m x 2,7m, og man ønsker en relativt kraftig med god lyd. Tar imot alle tips med takk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Først tre små linker som kanskje kan være til hjelp: Projectorcentral - Projector Calculator Pro Avforum - Guide til konstruksjon av AV-rom AVforum - Guide: Optimalisering av projektoren og rommet Jeg vil forresten anbefale deg å se litt nærmere på Hitachi PJ-TX200. Har bestilt denne etter utrolig mye lovord på diverse fora og i tester. Prisen er ca det samme som Z4. På AVshop kan du kjøpe den i pakke sammen med lerret, eller du kan lage ditt eget lerret ved hjelp av denne guiden: AVforum - DIY Lerret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå