Kamikazesmurf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lurer på Hvilket fotopapir (og hvor jeg skal kjøpe det) som gir meg best mulig kvalitet for pengene. Printeren min er en Canon pixma 5200. Er snakk om både 10x15 og A4. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lurer på Hvilket fotopapir (og hvor jeg skal kjøpe det) som gir meg best mulig kvalitet for pengene. Printeren min er en Canon pixma 5200.Er snakk om både 10x15 og A4. 6639062[/snapback] Kjøp Canon-papir... Det er i allefall jeg lykkelig med til min Canon Pixma (2000) Jeg har både den pakningen med en brud på, og flere av den nest beste med snowboard-fyr på. Glansigt och bra Jeg kjøpte det på Binders, vet ikke om det er billigst... Var billig på 10x15, hvertfall, 45 kr. tror jeg. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg bor så langt ute i gokk som du kommer deg , så hvis du vet om noen nettbutikker som har det til en vettug pris blir jeg glad! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg bor så langt ute i gokk som du kommer deg , så hvis du vet om noen nettbutikker som har det til en vettug pris blir jeg glad! 6639139[/snapback] I all verden.. har du internett der då da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316673 det var det jeg fant i farten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå