Gå til innhold

Trenger tips, nytt kabinett ("iPod look")

Anbefalte innlegg

Mitt gode gamle Chieftec full tower kabinett begynner og se sine dager, så jeg er på jakt etter et nytt ett. Siden jeg har Samsung SyncMaster 997MB tenkte jeg at å finne et lignende kabinett hadde vært alfa omega, så hvis det noen som vet om et "iPod" look-a-like kabinett der ute så gi et hyl..

Pris spiller vel ingen rolle, men skal ha plass til minimum 4 hdd'er og en 240 EVO radiator.

Kan forsåvidt lage det selv, å ta plexi å bøye det i en profil alà

post-40400-1155094127_thumb.jpg, men hva jeg skal bruke til sideplater osv å få en stødig konstruksjon er en annen sak.

Forresten så husker jeg en "i-pod kabinett worklog" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...overklokking.no

slik! *hjelp*

Endret av nAD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, ønsker at det er så stilrent som mulig. Kan noen tipse meg om et kabinett som har plass til en 240 radiator, uten så mye klums..?

Hvordan er det og lakke rett oppå "lakken"? Hvilken lakk osv?

Lenke til kommentar
jepp, ønsker at det er så stilrent som mulig. Kan noen tipse meg om et kabinett som har plass til en 240 radiator, uten så mye klums..?

Hvordan er det og lakke rett oppå "lakken"? Hvilken lakk osv?

6641494[/snapback]

Du kan lakke rett på men jeg vil anbeale å pusse "lett" over kabinettet med p400 papir før du lakkerer.

Alt du trenger å vite om lakkering kan du lese i stickyen om lakkering i casemods ;) Så kan du spøre om hvilken lakk du trenger der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...