wwwww Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Endelig er mobilen som nekter deg fylleprat kommet http://www.dingz.no/php/art.php?id=313796 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg vet om mange som trenger den hehe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Skrev ikke Amobil om denne telefonen for en halv måned siden eller noe da? -_- Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehehe.. Genialt Totally useless, menmen. Who cares? Mobiler kommer med all slags ting nå tildags. Kan man forresten ringe med den også?! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Endelig! Dette har jeg ventet lenge på Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er greit nok at 0.2 er grensa for å sette seg bak rattet, men hvis det skal være grensa for å kunne ringe etter en taxi også tror jeg at jeg flytter ut av landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå