Erik B. Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvordan skal jeg bruke WordPress "Read More" funksjon i WordPress? Det går ikke an å trykke på knappene som er i tekstfeltet i opera. Jeg vil helst unngå å bruke IE vær gang jeg skal skrive et nytt innlegg Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har du oppdatert Operaen din? Dette endret seg hos meg når jeg oppdaterte. Du kan forsåvidt bruke "valgfritt sammendrag" som du finner lenger ned på siden i "skriv nytt innlegg" for å få til et sammendrag på forsiden, hvis det var det du ønsket Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har opera 9.01 og prøvde å oppdatere for sikkretsskyld. Det skjer ingen forskjell. Men det er en ting til jeg lurer på. Jeg lastet ned den norskespråk filen til wordpress og fulgte stegene som sto. Men det eneste som ble oversatt til norsk er det som står på hovedsiden. Administratorpanelet er forsatt på engelsk, det står forsatt Dashbord Write osv... Hvordan oppdaterer jeg admin panelet til norsk også? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har du utført alle trinnene som sto for installingen av den norske språkfilen? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ja, men det eneste som ble oppdatert var forsiden. Ikke admin panelet. Men det største problemet mitt er at ikke den Read more funksjonen virker i Opera. Kan det hjelpe å oppdatere wp? SKulle tro jeg har den siste versjonen når jeg lastet den ned i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå