lobster Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har lyst til å lage meg en shoutbox/gjestebok og et linksamling (linker og teller som teller antall klikk på lenkene) Begge deler tar meg noen minutter å fikse med MySQL, men nå har jeg lyst til å gjøre dette i flatfil i stedet. Har dere noen tips til hvor jeg bør begynne? Har vært på hotscripts, men fant liksom ikke noe for meg.. Lenke til kommentar
roac Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Begge deler tar meg noen minutter å fikse med MySQL, men nå har jeg lyst til å gjøre dette i flatfil i stedet. 6638746[/snapback] Da poster du i en egnet gruppe, en flatfil er og forblir alt annet enn en database, det du søker etter her er hjelp til bruk av PHP, ASP, ASP.NET, JScript eller whatever you are using. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Tenker du på filbasert database som Access, eller på flatfil som et tekstdokument? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ser for meg å lage en gjestebok elelr linksamling og lagre data i textfiler på server i stedet for MySQL. Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ser for meg å lage en gjestebok elelr linksamling og lagre data i textfiler på server i stedet for MySQL. 6651179[/snapback] Da er nok et forum for det aktuelle skriptspråket bedre egnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå