Engen_2k Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Inni headsettet er det en liten klump bakerst som treffer øreflippen. Så når jeg har hatt på headsettet en stund blir det litt vondt og irriterende. Men i starten når jeg brukte headsettet lenge fikk jeg ikke vondt i det hele tatt. Skjønner liksom ikke hva denna klumoen skal værra godt får Så det jeg lurer på er om det er jeg som har på headsettet feil eller om det bare ikke passer "perfekt" på hue mitt alle som har erfaring med headsettet SNAKK UT Lenke til kommentar
araziel Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hehe, er ikke det høytaleren bare? Jeg får ikke vondt, men har kjent den noen ganger tror jeg. Har ikke headsettet her, men aldri hatt problemer med det som sagt. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Den klumpen skal være der for å spre lyden bedre. Så den skal visst være der. Jeg ville prøvd å eksperimentere med å flytte hodetelefon-klokkene litt rundt på skallen. Kanskje du finner en posisjon der klumpen ikke er borti ørene? Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 ja, prøvd og flytte dem litt ryndt på skallen, og noen ganger finner man en bra stlilling andre ganger ikke, men det er jo som sakt bare over lange perioder det blir litt plagsomt. Men hva har vel det og si når man har så fin lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå