sullemikkel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kanskje himmelen øvrest til venstre burde vært litt lysere...ellers et fint bilde! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Flott bilde, litt "verdensrom-aktig". Enkelt og rent. Har du jobbet mye med det ? Antar at det det ikke er "rett fra kameraet" ? 6639133[/snapback] bildet har vært en tur innom photoshop. fjernet noen "ulumskheter" fra vinduet. brukte også et filter. -- Scanor: stemmer nok det ja 6640711[/snapback] Det hadde jo vært litt fint om du kunne nevne at det ikke kommer rett fra kameraet i første post. Selv liker jeg ikke folk som tukler med bildene uten å si noe om det. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Flott bilde, litt "verdensrom-aktig". Enkelt og rent. Har du jobbet mye med det ? Antar at det det ikke er "rett fra kameraet" ? 6639133[/snapback] bildet har vært en tur innom photoshop. fjernet noen "ulumskheter" fra vinduet. brukte også et filter. -- Scanor: stemmer nok det ja 6640711[/snapback] Det hadde jo vært litt fint om du kunne nevne at det ikke kommer rett fra kameraet i første post. Selv liker jeg ikke folk som tukler med bildene uten å si noe om det. 6665061[/snapback] tenkte vel på at det ikke var nødvendig da det er ganske tydelig at det har blitt etterbehandlet. jeg har aldri lagt ut bilder som ikke har blitt etterbehandlet i større eller mindre grad. behandling av bilder er veldig viktig for meg. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Først, et av de bedre fly bildene jeg har sett. Får virkelig følelse av å være høyt oppe, kanskje mye pga mørk himmel over skyene. Kanskje gjort seg godt i flyreklame? Det hadde jo vært litt fint om du kunne nevne at det ikke kommer rett fra kameraet i første post. Selv liker jeg ikke folk som tukler med bildene uten å si noe om det. 6665061[/snapback] Nå tar de fleste her bilder med digital speilreflesk, og da som oftest i raw modus, da er det logisk å tanke seg til at alt er etterbehandlet, med heller "shown as shot" som unntaket. Selv om du ikke liker "at folk tukler med bildene", så er dette som oftest en del av det å ta bilder i raw, om du ikke setter opp kamera mot det å gi bilder som slipper etterbehandling. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 takk conspiracy, hyggelig med sånn tilbakemelding skyter som oftest bildene mine i raw, men dette bildert var faktisk tatt i jpg, men så må det sies at dette har blitt kraftig redigert:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå