StupidNick Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er vel ikke så mye mer å si.. et helt vanlig "ut-av-vinduet-på-et-fly"-bilde. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ser fett ut, men er det ekte? ser ut som det er tatt fra et spill elns. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ser fett ut, men er det ekte? ser ut som det er tatt fra et spill elns. 6638693[/snapback] ha ha, selvførgelig er det ekte! Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 nice har aldri sitti i et fly før LOL Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Flott bilde, litt "verdensrom-aktig". Enkelt og rent. Har du jobbet mye med det ? Antar at det det ikke er "rett fra kameraet" ? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Så nesten litt fake ut ja, høytflyvende greier Tror det er den nesten svarte himmelen som gir denne space følelsen, i tillegg til at flyet går ganske høyt over skydekket. Fint bilde, jeg likte det godt. (Får meg til å tenke, screenshots fra spill er jo komponert av brukeren selv, med "kamera", så telles ikke de her i kritikken? ) Endret 9. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ser slik ut da du er over skyene:P, Norwegian? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Motorene ser ut som de på en SAS Boiiing 737NG. Stilig bilde Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Flott bilde, litt "verdensrom-aktig". Enkelt og rent. Har du jobbet mye med det ? Antar at det det ikke er "rett fra kameraet" ? 6639133[/snapback] bildet har vært en tur innom photoshop. fjernet noen "ulumskheter" fra vinduet. brukte også et filter. -- Scanor: stemmer nok det ja Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Dette var stilig... Ga meg en litt CG følelse (Computergraphics). Heftige farger og et veldig clean motiv! Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Et av de beste flybildene jeg har sett. Elsker de grå/sølvaktige fargene her. Himmelen ser utrolig ut.. Flott bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvilke filtre har du brukt på bildet? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Utrolig kult bilde Helt utrolig hvor bra du har klart å "ikke få det til å se ut som det er et tjukt vindu mellom kameraet og himmelen" Hehe. Bra jobba Digger bildet! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 noadmin: brukte kun et uv filter optikkmessig. prøvde også å bruke et polariserende filter, men fargene ble helt skrudd på grunn av glasset i ruta. ellers brukte jeg et filter i photoshop, optikVerve Labs (plugin). ** ellers, takk alle sammen for hyggelige kommentarer, setter pris på det Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Igjen, et kjempefint bilde. Å fly er digg..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvilket kamera er brukt for å ta bildet? Som det presiseres, så virker det nesten som om det ikke er noe vindu mellom deg og omverdenen.. Og bildet er særdeles fargerikt med et bredt spekter. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hvilket kamera er brukt for å ta bildet?Som det presiseres, så virker det nesten som om det ikke er noe vindu mellom deg og omverdenen.. Og bildet er særdeles fargerikt med et bredt spekter. 6645860[/snapback] Vil nok gi UV filter æren for det, de funker vistnok meget bra mot flares og slikt, tror det har mer med det å gjøre enn kameraet Endret 10. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg er ingen fotoguru, men ettersom jeg tenkte å kjøpe kamera er det alltids interessant å høre hvilke bilder som kommer av de ulike kameraene. Når jeg ser bildet her, så merker jeg lommeboken strekke seg litt lengre.. Hva gjør dette UV filteret? Vill gjetting sier at den fjerner UV stråler.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nydelig, flotte farger. Får en følelse av stillhet og ro. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvilket kamera er brukt for å ta bildet?Som det presiseres, så virker det nesten som om det ikke er noe vindu mellom deg og omverdenen.. Og bildet er særdeles fargerikt med et bredt spekter. 6645860[/snapback] I følge Exif så er det tatt med NIKON D70s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå